۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
نوسان قیمت‌ها در بازار خودرو؛ دنا پلاس، شاهین، ساینا، تیگو و دیگنیتی پرستیژ چند شد؟ + جدول قیمت‌ها
قیمت خودرو امروز نوسانی گزارش می‌شود. این تغییرات می‌تواند بر قیمت‌ها، فروش و موجودی خودرو‌ها تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۳۹۳۶

به گزارش کارنا، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در اکثر محصولات دچار نوسانات قابل‌توجهی شده است. طوری که در اغلب خودرو‌های داخلی و مونتاژی این نوسان به چشم می‌خورد، اما همچنان در برخی از موارد معدود قیمت آن‌ها ثابت مانده است.

با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده، بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی
بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز با افت و خیز کار خود را آغاز کرد. دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات شرکت ایران خودرو، صبح امروز به ترتیب با کاهش چهار میلیون تومانی و پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و ۴۸ میلیون تومان و ۷۴۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس و سورن پلاس دوگانه‌سوز از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام با رشد شش میلیون تومانی و سه میلیون تومانی به قیمت ۶۸۸ میلیون تومان و ۷۸۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

شاهین G (سانروف) و شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت یک میلیون تومان و سه میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به نرخ ۷۱۸ میلیون تومان و ۸۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

وانت زامیاد گازسوز در شمار محصولات این شرکت، با رشد چهار میلیون تومانی به قیمت ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو‌های مونتاژی
قیمت خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی با فراز و فرود کار خود را ادامه دادند.

‌X ۳۳ کراس (اتوماتیک) و آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز نوسانات شدیدی را تجربه کرده‌اند که هرکدام با کاهش ۲۰ میلیون تومان و ۲۵ میلیون تومان با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو۷ پرو پرمیوم و از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، با ریزش ۲۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات جذاب بهمن موتور، با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان قابل معامله است.

هیوندای توسان و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از دسته محصولات جذاب مونتاژی، با افت ۷۰ میلیون تومانی و۴۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر