۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
اختصاصی
آمار شکایت از خدمات پس از فروش خودروسازان افزایش یافت
رییس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، کارواش و امداد خودرو تهران از افزایش آمار شکایت مصرف کنندگان از مشکلات فنی خودرو‌های داخلی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۹

به گزارش کارنا، رییس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، کارواش و امداد خودرو تهران از افزایش آمار شکایت مصرف کنندگان از مشکلات فنی خودرو‌های داخلی خبر داد.

عبدالرضا محمدی طامه عنوان کرد: متاسفانه نارضایتی مشتریان از خدمات سرویس دوره‌ای وهمچنین دریافت تعرفه‌های بالاتر از نرخ مصوب از سوی نمایندگی شرکت‌های خودروسازی آمار شکایات در حوزه خدمات پس از فروش را افزایش داده است.

وی بیان کرد: علی رغم اینکه نمایندگی شرکت‌های خودروسازی ملزم به ارائه خدمات با نرخ مصوب هستند، اما بعضا اقدام به دریافت دستمزد با نرخ‌های بالاتری می‌کنند.

رییس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، کارواش و امداد خودرو تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا درباره اقدامات اتحادیه در راستای رفع این مشکل تاکید کرد:اتحادیه همواره پیگیر مشکلات در حوزه خدمات پس از فروش بوده است و روز‌های دوشنبه را به رسیدگی مشکلات مشتریان اختصاص داده ایم، اما متاسفانه شرکت‌های خودروسازی تعهدی در قبال مشتریان ندارند.

محمدی طامه در پایان یادآور شد: مشتریان در صورت هر گونه شکایت از نحوه خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی می‌توانند روز‌های دوشنبه با مراجعه حضوری به اتحادیه و یا از طریق سامانه ۱۲۴ که سامانه پاسخگویی وزارت صمت است نسبت به طرح شکایت خود اقدام کنند.

ارسال نظر