۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
اقدامی ویژه از نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴
برگزاری سمینار‌ها و کلاس‌های آموزشی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ گامی مثبت در جهت تبادل دانش و تجربیات بین متخصصان صنعت خودرواست.
کد خبر: ۶۰۰۳

به گزارش کارنا، نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو، در ۴ روز از دوشنبه، ۱۹ آگوست تا پنجشنبه، ۲۲. آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳) در مسکو برگزار می‌شود. بیست و هشتمین دوره نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو با حضور ۱۵۸۵ شرکت فعال در صنعت خودرو از ۲۱ کشور و در مساحتی معادل ۶۰ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاهی مدرن مسکو (IEC Expocentre) برپا می‌شود.

برگزاری سمینار‌ها و کلاس‌های آموزشی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو تاثیرات بسیار مثبتی دارد. این برنامه‌ها فرصت مناسبی را برای تبادل دانش و تجربیات بین متخصصان صنعت خودرو فراهم می‌کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با آخرین تکنولوژی‌ها، روش‌های نوین تعمیر و نگهداری، و استاندارد‌های جدید آشنا شوند. این تعاملات نقش موثری در بهبود کیفیت خدمات، افزایش مهارت‌های فنی تکنسین‌ها، و ارتقاء بهره‌وری در کارگاه‌های تعمیر خودرو دارد. همچنین، این آموزش‌ها می‌توانند به ارتقای سطح دانش و تخصص کارکنان و در نتیجه بهبود رضایت مشتریان منجر شوند که در نهایت به رشد و توسعه صنعت خودرو کمک شایانی می‌کند.

یک بخش جدید به نام "آکادمی MIMS" در نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ اضافه شده است. آکادمی MIMS محلی خواهد بود که در آن متخصصان آموزش و مدیران از شرکت‌های برجسته خدمات ایستگاه‌ها، مجموعه‌ای از سمینار‌ها و کلاس‌های آموزشی درباره انتخاب تکنسین‌ها و روش‌های کار در بازار خودرو برگزار می‌کنند.

نکات کلیدی که در این آکادمی در نظر گرفته شده است شامل:

  • کنفرانس‌ها و کلاس‌های تخصصی برای آموزش و جذب کارکنان
  • جلسات آموزشی با هدف بررسی جزییات سرویس خودرو
  • چگونگی انتخابت خدمات و لوازم یدکی خودرو
  • عیب یابی و نگهداری کامیون طی یک جلسه کاری ویژه

علاوه بر این، در طول عملیات سایت، مرکز مهندسی SMART جلسات آموزشی عملی در مورد تعمیر و نگهداری خودرو برگزار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برای همه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان MIMS Automobility Moscow ۲۰۲۴، شرکت در رویداد‌های آکادمی MIMS رایگان است.
منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر