به گزارش کارنا، این در حالی است که یک مشکل در این آمار وجود دارد و آن، عدم ارائه تصویر دقیق و درست از آینده خودروهای برقی است.
ادموندز اطلاعات خوبی ارائه میکند و منبع بسیار معتبری برای دادههای تراکنشهای جدید و تست خودروهاست.
بااینحال، دادههای فروش ادموندز، یک محدودیت اصلی دارد، اینکه این اطلاعات از نمایندگیهای سنتی خودرو میآید و فقط معاملات را پوشش میدهد.
هر کس تسلا را میشناسد میداند که چرا این دادهها نمیتوانند رفتار مالک این شرکت را به طور دقیق ارزیابی و پیشبینی کنند، چون تسلا نمایندگی ندارد.
تسلا وسایل نقلیه خود را از طریق فروشگاههای متعلق به شرکت، مستقیما به فروش میرساند و این مساله در مجموعه دادههای ادموندز گنجانده نشده است.
از همین رو نمیتوان به ادعای «ادموندز» درباره آینده خودروهای برقی که تسلا بازیگر اصلی آن به شمار میرود، کاملا اطمینان کرد.
منبع: دنیای اقتصاد
ارسال نظر