۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
شمارش معکوس آغاز نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ / رکوردشکنی پاویون ایران در سومین دوره
حضور پاویون جمهوری اسلامی ایران برای سومین سال در نمایشگاه اتومبیلتی مسکو فرصتی را برای شرکت‌های فعال در صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی فراهم کرده تا ظرفیت و توانمندی‌های خود را در بازار‌های خارجی به نمایش گذارند.
کد خبر: ۶۳۵۹

به گزارش کارنا، نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴، در ۴ روز از ۱۹ تا ۲۲ آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳) در اکسپو سنتر مسکو برگزار می‌شود. قطعه سازان خودرو ایرانی برای سومین سال متوالی در سالن اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو حضور پیدا می‌کنند.

انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور در دو سال گذشته از طریق حمایت و همراهی وزارت خانه‌های صنعتی ایران و روسیه اقدامات موثری برای راه‌اندازی بازار‌های صادراتی و بین‌المللی انجام داده است. در همین راستا پاویون جمهوری اسلامی ایران امسال در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو نیز حضور پر رنگی دارد که بستری مناسب برای توسعه و پبشرفت شرکت‌های ایرانی و نمایش اقتدار و توانمندی آن‌ها در بازار‌های خارجی است.

پاویون ایران در این نمایشگاه با مدیریت و راهبری انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور، توسط موسسه نکته نگاران پارسی برگزار می‌شود. امسال بیش از ۲۰ شرکت ایرانی در ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ حضور پیدا می‌کنند. سالن شماره ۴ در مرکز نمایشگاهی اسکپو سنتر به صورت اختصاصی در اختیار پاویون ایران قرار گرفته است و این افزایش متراژ برای پاویون جمهوری اسلامی در نمایشگاه امسال رکوردی است که با همت انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو ایران محقق شده است.
منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر