۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۹۹۷

به گزارش کارنا، شرایط فروش نقدی و پیش فروش خودرو‌های برقی لونا GRE و بستیون نات ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۳ از امروز آغاز شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴، طرح فروش نقدی و پیش فروش خودرو‌های برقی لونا GRE و بستیون NAT را ویژه شهریور ۱۴۰۳ آغاز کرده است. متقاضیان به منظور ثبت‌نام در این طرح تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ مهلت دارند. خودرو‌های مذکور تنها در رنگ سفید قابل خریداری خواهند. موعد تحویل در طرح فروش نقدی حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش محصولات برقی ایران خودرو

شرایط فروش خودرو‌های برقی ایران خودرو اعلام شد

شرایط پیش فروش محصولات برقی ایران خودرو

شرایط فروش خودرو‌های برقی ایران خودرو اعلام شد

مشخصات فنی بستیون NAT
فاو بستیون NAT از یک پیشرانه تک‌موتور الکتریکی بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر را دارد. بسته باتری لیتیوم‌یونی ۵۵ کیلووات ساعتی خودرو، طی کردن مسافتی برابر با ۴۲۰ کیلومتر را تضمین می‌کند و فناوری شارژ سریع آن اجازه می‌دهد که با ۳۰ دقیقه شارژ، ظرفیت باتری به ۸۰ درصد برسد. حداکثر سرعت خودرو ۱۳۰ کیلومتر در ساعت عنوان شده و زمان موردنیاز آن برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون، ۱۰.۸ ثانیه است.


در فضای داخلی بستیون NAT، صندلی‌های چرمی و نمایشگر سیستم صوتی و چندرسانه‌ای دیده می‌شوند. صندلی راننده مجهز به شش حالت قابل‌تنظیم با سیستم تهویه و حالت استراحت است و سرنشینان نیز از صندلی‌هایی با چهار حالت بهره می‌برند. سیستم تهویه مطبوع، قفل مرکزی، استارت بدون کلید و کروز کنترل از سایر ویژگی‌های خودرو محسوب می‌شوند. در بخش تجهیزات ایمنی، موارد آشنایی مثل سامانه فشار باد تایرها، ترمز ضدقفل، سامانه کنترل پایداری و کشش، ترمز اطراری، ترمز پارک الکتریکی و کمک‌رسان استارت در سربالایی دیده می‌شوند.

مشخصات فنی لونا GRE
لونا GRE در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل در چین عرضه می‌شود، اما لونا GRE یا نسخه‌ای که ایران‌خودرو به بازار داخل عرضه خواهد کرد، نسخه تک‌دیفرانسیل است که پیشرانه الکتریکی آن توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن‌متر را دارد. این نسخه مجهز به یک بسته باتری ۴۷ کیلووات ساعتی است و با یک بار شارژ کامل، می‌تواند مسافتی برابر با ۴۰۰ کیلومتر را در چرخه NEDC بپیماید. شارژ کامل این باتری با استفاده از شارژر‌های معمولی، نزدیک به ۱۰ ساعت زمان خواهد برد.

به عنوان خودرویی که به صورت انحصاری برای استفاده در جایگاه تاکسی یا محصولات سرویس‌های حمل‌ونقل اشتراکی فعالیت می‌کند، لونا GRE از تجهیزات ایمنی قابل‌قبولی بهره می‌برد. دوربین پارک عقب، سنسور پارک عقب و جلو، سیستم کمک‌رسان استارت در سربالایی و سامانه نظارت بر فشار باد تایر‌ها از جمله ویژگی‌های ایمنی خودرو هستند. دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو قرار داده شده و از سایر تجهیزات آن می‌توان به سنسور نور، ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد. نسخه اروپایی خودرو که Mobilize Limo نام دارد، موفق به دریافت ۴ ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP در سال ۲۰۲۲ شده است.

منبع:اتومبیل فارسی

ارسال نظر