۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
منتظر چالشی جدی و مهم در بازار لوازم یدکی باشید +‌ فیلم
عدم تخصیص ارز ، تولیدکنندگان را در تامین مواد اولیه و بازرگانان را در تامین قطعات یدکی با مشکل مواجه کرده است. 
کد خبر: ۷۸۷۴

به گزارش کارنا، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران عنوان کرد: عدم تخصیص ارز ، تولیدکنندگان را در تامین مواد اولیه و بازرگانان را در تامین قطعات یدکی با مشکل مواجه کرده است. 

سید احمد حسینی درباره روند تامین قطعات در بازار لوازم یدکی عنوان کرد: در حال حاضر تامین قطعات طبق روال معمول در حال انجام است اما مشکل اصلی عدم تخصیص ارز به تولیدکنندگان و واردکنندکان قطعات یدکی است که بازار را در ماه های آینده دچار چالش خواهد کرد.

وی در تشریح این موضوع بیان کرد: عدم تخصیص ارز ، تولیدکنندگان را در تامین مواد اولیه و بازرگانان را در تامین قطعات با مشکل مواجه کرده است.

 
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران در پاسخ به سوال خبرنگار کارنا مبنی بر اینکه هم اکنون کمبود چه قطعاتی بیشتر در بازار لوازم یدکی احساس می شود، اظهار داشت: با توجه به رکود چند ماهه بازار لوازم یدکی و کاهش تقاضا برای خرید قطعات با کمبودی در بازار مواجه نیستیم زیرا تولیدکنندگان و وارد کنندگان قطعات یدکی برای تامین نقدینگی خود هم که شده قطعات را تامین و روانه بازار می کنند . 

احمدی درباره وضعیت قیمت ها در بازار لوازم یدکی بیان کرد: همان طور که اشاره شد ، وجود رکورد در بازار لوازم یدکی عاملی بازدارنده در افزایش قیمت ها بوده و اگر شوک قیمتی را در بازار ارز شاهد نباشیم ، افزایش بهای قطعات دور از ذهن خواهد بود.

ارسال نظر