به گزارش کارنا٬گمان نمیرود نسخهای برقی از لند روور دیفندر تا قبل از پایان دهه جاری و ورود این مدل به نسل بعدی خود با پلتفرمی جدید، دیده شود.
مدیر ارشد بازرگانی جگوار لند روور، لنارد هورنیک تایید کرده است که بررسیهای این خودروساز بریتانیایی برای پتانسیل برقی سازی این شاسی بلند ممتاز کنونی چالشهایی را پیدا کرده است که قابل حل نیستند.
هورنیک اظهار داشت: "برقی سازی خودروی L۶۶۳ کنونی با پلتفرم D۷x چیزی نیست که ما میخواهیم. L۶۶۳ مدلی درخشان است و اکنون نسخهای هیبریدی شارژی از آن داریم، اما با توجه به پکیجینگ محور و قابلیتهایی که نیاز دارد، یافتن جایی مازاد روی شاسیها برای باتری راحت نیست. "
منابع داخلی این خودروساز تایید کرده اند که پلتفرم D۷x حتی مانع تجهیز دیفندر به نیرومحرکه هیبریدی شارژی شش سیلندر با باتری بزرگتر جگوار لند روور است.
هورنیک اعلام کرد: "ما گفتیم که یک مدل برقی تولیدی را برای هر یک از برندهای جدیدمان (رنج روور، دیفندر، دیسکاوری و جگوار) خواهیم ساخت و به آن متعهد هستیم. اما یافتن فضا روی پلتفرم دیفندر کنونی بسیار بسیار سخت است؛ بنابراین باید از پلتفرمی متفاوت استفاده کنیم. "
ارسال نظر