۱۷ آذر ۱۴۰۴ - ۰۴:۰۰
اختصاصی

پژو از رویکرد احیای خودرو‌های قدیمی پیروی نمی‌کند

پژو از رویکرد احیای خودرو‌های قدیمی پیروی نمی‌کند
مدیرعامل پژو، آلن فاوی، اظهار داشت پژو پولیگون کانسپت عناصری از ۲۰۸ بعدی و چگونگی شکل گیری آینده پژو به واسطه میراث طراحی آن را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۸۹۰۰

به گزارش کارنا، مدیرعامل پژو، آلن فاوی، اظهار داشت پژو پولیگون کانسپت عناصری از ۲۰۸ بعدی و چگونگی شکل گیری آینده پژو به واسطه میراث طراحی آن را نشان می‌دهد.

پژو از رویکرد احیای خودرو‌های قدیمی پیروی نمی‌کند

پژو ۲۰۸ برقی جدید که قرار است اکتبر ۲۰۲۶ در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شود از نوار چراغ‌های جلو و عقب تهاجمی پولیگون بهره خواهد برد. سطوح بدنه این خودرو با خطوط صافی که یکدست در اطراف خودرو کشیده شده و با قسمت پشت تخت ترکیب می‌شود، حسی متفاوت از طراحی تراشیده و مدرن- قدیمی مشابه خودروی برقی کوچک رنو، R۵، القا می‌کند.

البته خودروی رنو یک نسخه بازسازی شده از یک سوپرمینی است که در سال ۱۹۷۲ تولید شده بود، اما پژو رویکرد ساده تری نسبت به رقیب پاریسی خود خواهد داشت.

پژو از رویکرد احیای خودرو‌های قدیمی پیروی نمی‌کند

فاوی اظهار داشت: "ما همیشه به وضوح گفته‌ایم که به طراحی به سبک قدیمی علاقه‌ای نداریم، هدف ما بازسازی ۲۰۵ گذشته نیست. بله، می‌توانیم از عناصر گذشته به عنوان الهام استفاده کنیم و این همان چیزی است که در پولیگون می‌بینید. "

بنابراین، در حالی که گرافیک‌های مستطیلی روی ستون عقب، یادآور پلاک‌های ۱.۹ و GTi روی ۲۰۵ اصلی هستند، طرح کلی آن نیز همچون فرمان هایپراسکوئر آن آینده نگرانه است.

وی در ادامه افزود: "اما من فکر نمی‌کنم پولیگون یک طراحی به سبک قدیمی باشد. کاری که ما انجام خواهیم داد، خلق پژو‌های آینده است. دیگران در نحوه بازسازی گذشته خود برجسته هستند. ما سعی می‌کنیم به خاطر نوآوری و نحوه استفاده از این گذشته برای الهام بخشیدن به خلق آینده، برجسته باشیم. "

پژو از رویکرد احیای خودرو‌های قدیمی پیروی نمی‌کند

پژو و رنو با تکیه بر گذشته خود، با معرفی مجدد تمام خودرو‌ها یا جزئیات طراحی منحصر‌به‌فرد برای ایجاد حس نوستالژی در بین طرفداران خودرو، یک استراتژی روشن برای مقابله با برند‌های جدید چینی دارند که هیچ میراثی برای تکیه بر آن ندارند. فاوی گفت: "طراحی کاریزماتیک، سلاح کلیدی پژو برای مقابله با برند‌های چینی است. "

او اظهار داشت: "مهم‌ترین نکته هنگام تلاش برای تثبیت جایگاه برند در آینده، این است که به مردم دلایلی بدهید تا به جای یکی از این برند‌های جدید، شما را انتخاب کنند. "

پژو از رویکرد احیای خودرو‌های قدیمی پیروی نمی‌کند

سایر اجزای کلیدی سازنده برند، مدل‌های موتوراسپرت و GTI، کیفیت بالا و فناوری‌های جدید، مانند سیستم فرمان با سیم هایپراسکوئر است که در کانسپت پولیگون نیز استفاده شده است.

ارسال نظر