
به گزارش کارنا، بیس بال، هات داگ، پای سیب و شورلت از عناصر جذابی بودند که در تبلیغات ۱۹۷۵ شورلت استفاده میشد تا کمک کند آمریکایی بودن این خودروساز مشخص شود. اما اکنون با گذشت زمان همه چیز تغییر کرده و شرکت مالک این برند، جنرال موتورز، یک استودیوی طراحی را در لیمینگتون اسپا تاسیس کرده تا تعبیر خود از کوروت آینده را خلق کند.
در حالی که شاید این کانسپت تهاجمی نام کوروت را دارد، جنرال موتورز اعلام کرده تصمیمی برای تولید آن ندارد و این مدل تنها اقدامی برای بازنگری در مورد نام کوروت بوده است.
معرفی این طراحی مطالعاتی کوروت هم زمان با افتتاح رسمی استودیوی طراحی جنرال موتورز در انگلستان است که پنجمین مرکز طراحی این غول خودروسازی آمریکایی پس از میشیگان، کالیفرنیا، شانگهای و اینچئون محسوب میشود. استودیوی طراحی لیمینگتون اسپا کوچکترین مرکز طراحی آن است و ۳۵ کارمند در آن فعال هستند، اما جایی برای رشد دارد.
استودیوی طراحی انگلیس توسط جولیان تامسون مدیریت میشود که یک طراح خودرویی مشهور است که مدلهایی همچون لوتوس الیزه S۱ و لند روور Land Rover LRX را در کارنامه خود دارد. تامسون در مورد چیزی که این استودیو را موفق میکند و آینده آن اظهار داشت: "ما تمایل به توسعه داریم، اما صمیمیت این تیم و چگونگی عملکرد آنها در کنار هم بسیار مهم است. "
هدف استودیوی طراحی انگلستان فراهم ساختن دیدگاههای ارزشمند برای مشتریان اروپایی و ترندهای فرهنگی به همراه معرفی استعدادهای جدید و دیدگاههای تازه به شبکه جهانی جنرال موتورز است. اولین دیدگاه تازهای که جنرال موتورز میخواست برای کوروت بود که نتیجه آن ساخت این ابرخودروی تمام برقی با ظاهری فوق العاده ظریف بود.
مایکل سیمکو، معاون ارشد طراحی جهانی جنرال موتورز اظهار داشت: "به عنوان بخشی از تحقیق خلاق کوروت، از چند استودیوی طراحی خواستیم تا کانسپتهای ابرخودرو بسازند. مهم بود که همه آنها به دی انای تاریخی کوروت ادای احترام کنند، اما هر استودیو نسخهای منحصر به فرد از طراحی خود را به این پروژه معرفی کرد. "
ارسال نظر