به گزارش کارنا، جیلی اتو با همکاری جمیل موتورز به طور رسمی وارد بازار ایتالیا شد و یک موفقیت بزرگ را در راستای استراتژی توسعه اروپایی این برند رقم زد. ورود جیلی به بازار ایتالیا با معرفی دو مدل پرچم دار رقم خورد که هدف از معرفی آنها ورود به فضای خودروهای هیبریدی و برقی ایتالیا است که به سرعت در حال رشد است.
در صدر خط تولید این برند برای ایتالیا، جیلی EX۵ قرار دارد که یک شاسی بلند تمام برقی با طیف حرکتی ۴۲۵ کیلومتر است که آن را به یک گزینه کاربردی شهری و مناسب رفت و آمد روزانه برای خریداران ایتالیایی تبدیل میکند. در کنار این مدل، Starray EM-i سوپر هیبرید عرضه میشود که یک مدل هیبریدی شارژی با طیف حرکتی تمام برقی ۹۰ کیلومتر و طیف حرکتی کلی نزدیک به هزار کیلومتر است که آن را برای مسافرت در مسیرهای طولانی با بهره وری مناسب و بدون نگرانی از طیف حرکتی، مناسب میکند.
ورود این برند به بازار ایتالیا طی مراسمی در تئاتر آلسیونه برگزار شد و شامل چیدمانهای بصری فراگیر و اجرای دی جی الینوره بود نیروی برق آن که به طور منحصربه فردی توسط سیستم باتری EX۵ تامین میشد. آنا ژانگ، برندهی فصل چهاردهم مسترشف ایتالیا نیز با افزودن چاشنی سبک زندگی، به عنوان سفیر رسمی جیلی EX۵ معرفی شد.
طی این مراسم، برت سوسو، مدیر منطقهای جیلی اتوی اروپا و مارکو سانتوچی، مدیر اجرایی جیلی ایتالیا، از استراتژیهای این خودروساز برای این منطقه صحبت کردند. ایتالیا با ترکیبی از خودروهای برقی و هیبریدی، دروازهای حیاتی برای جاه طلبیهای گستردهتر جیلی در اروپا محسوب میشود.

ارسال نظر