۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
شیب کاهش قیمت خودرو تند شد
بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در مسیر نزولی حرکت کرد؛ به طوری که خودرو‌ها با کاهش ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت‌ها مواجه شدند.
کد خبر: ۲۳۲۱

به گزارش کارنا، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ در بازار ۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU ۵ P مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۹۱۵ میلیون تومان به فروش رفته است. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شده و ۶۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم ۷۵۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۸َ۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۸۰۵ میلیون تومان به فروش رفت.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V ۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۷۷۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۳۹۰ میلیون تومان و تیبا هاچ‌بک EX هم به ۳۹۵ میلیون تومان به رسیده است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار یک میلیارد تومان و ۱۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۷۴۵ میلیون تومان رسیده است.

اما راناپلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۶۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان و ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، سمند سورن پلاس EF ۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

کوییک R پلاس اتوماتیک هم به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.
منبع: صدای بورس

ارسال نظر