۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
اختصاصی
ضرورت حذف محدودیت های سامانه جامع تجارت به منظور بهبود فرآیند توزیع لاستیک
از وزیر جدید صمت انتظار می رود با حذف محدودیت های سامانه زمینه فروش لاستیک با قیمت واقعی و کاهش دوباره قیمت ها در بازار لاستیک را فراهم کنند.
کد خبر: ۶۵۷۶

به گزارش کارنا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران ضمن اشاره به آخرین وضعیت بازار لاستیک بیان کرد: از وزیر جدید صمت انتظار می رود با حذف محدودیت های سامانه زمینه فروش لاستیک با قیمت واقعی و کاهش دوباره قیمت ها در بازار لاستیک را فراهم کنند.

محمدرضا آل سارا با بیان اینکه شرایط مطلوبی بر بازار لاستیک حاکم است، عنوان کرد: با افزایش عرضه از سوی تولیدکنندگان و واردکنندگان تایر، مصرف کننده واقعی حق انتخاب پیدا کرده و می‌تواند لاستیک را به هر میزان و زیر قیمت مصوب خریداری کند.

 وی درباره توقف واردات لاستیک‌های سواری سایز ۱۳ و ۱۴ و تاثیر آن بر بازار لاستیک بیان کرد: هر زمان که ستاد تنظیم بازار کمبود تایر‌های رینگ ۱۳ و ۱۴ در بازار را احساس کند مجوز واردات آن را صادر خواهد کرد. هر چند که واردات لاستیک در دقیقه ۹۰ سیاستی غلط است و بازار را دچار التهاب خواهد کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا در خصوص کیفیت لاستیک‌های عرضه شده به بازار اظهار داشت: لاستیک‌های تولید داخل دارای ۴ سال گارانتی بوده و به لحاظ کیفیت با برند‌های معروف چینی برابری می‌کنند و پاسخگوی خودرو‌های داخلی هستند.

آل سارا در ادامه بر ضرورت حذف محدودیت‌های سامانه جامع تجارت به منظور بهبود فرآیند توزیع لاستیک تاکید کرد و گفت: از وزیر جدید صمت انتظار می‌رود با حذف محدودیت‌های سامانه زمینه فروش لاستیک با قیمت واقعی و کاهش دوباره قیمت‌ها در بازار لاستیک را فراهم کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران در پایان ضمن اعلام آمادگی این اتحادیه برای رفع مشکلات بازار لاستیک با همکاری وزارت صمت یادآور شد: امیدواریم با گزارشی که از وضعیت بازار و اقدامات لازم در این حوزه به وزیر صمت ارائه خواهیم داد شاهد رفع چالش‌ها و بهبود بازار لاستیک در سال جاری باشیم.

  

ارسال نظر