۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
اختصاصی
نارضایتی مردم از ضعف خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی
شرکت های واردکننده خودرو باید هنگام واردات خودرو به بحث تامین قطعات و خدمات پس از فروش توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۲۸

به گزارش کارنا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لزوم تضمین خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی از سوی وزارت صمت تاکید کرد.

مصطفی پوردهقان با اشاره به ضعف خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی بیان کرد: شرکت های واردکننده خودرو باید هنگام واردات خودرو به بحث تامین قطعات و خدمات پس از فروش توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: نبود تکنسین های فنی و ماهر برای تعمیرات خودروهای وارداتی از دیگر چالش های جدی در این زمینه بوده که لازم است وزارت صمت واردات خودرو و مسائل مربوط به آن را در یک بسته ببیند و سپس به سمت واردات خودرو حرکت کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا تاکید کرد: اگرچه امروز مصرف کننده از کیفیت و قیمت تولیدات داخل نارضایتی دارد و تولیدکننده نیز با زیان تولید می کند اما واردات خودرو به هر قیمتی و بدون ملاحظات کافی، مصرف کننده را در آینده دچار مشکل خواهد کرد.

پوردهقان یادآور شد: یکی از نکات مهمی که در جلسه با وزیر جدید صمت نیز مطرح کردیم، لزوم تدوین بخشنامه ای جامع برای ساماندهی بازار خودرو است که پس از استقرار کامل وزیر صمت در وزارتخانه در یک جلسه اختصاصی آن را دنبال خواهیم کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع ضمن نظارت بر مسائل موجود در حوزه خودروسازی، آمادگی دارد در رابطه با موضوعاتی که به مجلس ارجاع می شود، دستگاه های اجرایی را رهنمود کرده و بخشنامه های خوبی را در این حوزه تنظیم کند.

ارسال نظر