به گزارش کارنا، رییس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حمل و نقل داخلی کشور ضمن تشریح چالش های کامیون های وارداتی دست دوم برای رانندگان عنوان کرد: وجود تحریم ها و عدم تعهد شرکت های وارد کننده به ارائه خدمات پس از فروش به کامیون های وارداتی دست دوم، به ایجاد معضلات اساسی در ناوگان حمل و نقل جاده ای دامن زده است.
رضا رستمی با بیان اینکه عدم ضمانت خدمات پس از فروش به چالشی جدی برای دارندگان کامیونهای وارداتی کارکرده تبدیل شده است، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی کامیونهای وارداتی دست دوم، نبود قطعات اصلی و افزایش قطعات تقلبی در بازار است که رانندگان را با چالشهای فروانی مواجه کرده است.
وی درباره دلایل عدم تامین قطعات کامیونهای وارداتی دست دوم اظهار داشت: از یک سو تحریمها و از طرفی عدم تعهد شرکتهای وارد کننده به ارائه خدمات پس از فروش و عدم مطالبه آن سوی خریداران هنگام خرید کامیون موجب معضلات اساسی در ناوگان حمل و نقل جادهای شده است.
رییس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حمل و نقل داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار کارنا یادآور شد: علاوه بر این واردات کامیونهای دست دوم وارد فاز دلالی شده و برخی از آنها به دلیل مشکل حقوقی بعد از دو سال هنوز از گمرک ترخیص نشده اند.
رستمی درباره بازار کامیونهای دست دوم وارداتی بیان کرد: در حال حاضر قیمت کامیونهای دست دوم بسته به مدل آنها بین ۸ تا ۱۵ میلیارد میلیون تومان میباشد و قیمت آنها در دو، سه ماه اخیر افزایشی نداشته است.
ارسال نظر