به گزارش کارنا، این خودروساز بریتانیایی هفته گذشته تست نمونه اولیه مدل GT چهار در خود را در جادههای عمومی آغاز کرد که اولین مدل از سه مدلی است که در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد. این خودروساز تصمیم دارد رویکرد طراحی جدید خود را در هفته هنر میامی در ماه دسامبر معرفی کند که آغاز تولد دوباره تمام برقی این برند را رقم میزند.
این خودروساز تصمیم دارد فونت جدیدی به نام Exuberant را معرفی کند که در نوشتار جدید جگوار استفاده خواهد شد. در این فونت، حروف بزرگ و کوچک نام جگوار طوری ترکیب شده اند تا تقارن و سادگی ایجاد شود.
هم چنین، این خودروساز یک شبکه شامل ۱۶ خط افقی به نام Strike Through را به نمایش در میآورد که به عنوان پس زمینه گربه نمادین آن و لوگوی شناخته شده بین المللی برای خودروهای جدید این برند به کار خواهد رفت.
سومین مدل طراحی که این خودروساز معرفی خواهد کرد پالت رنگی جدیدی است که در کانسپت جدیدش به کار رفته و نشان دهنده بافت و حرکت خواهد بود.
طراحی گربه نمادین جگوار نیز بازطراحی شده و باریکتر و زاویه دارتر به نظر میرسد. یک نماد تک نگاری نیز توسط جگوار معرفی میشود که حروف j و r را در یک دایره ترکیب کرده است.
ارسال نظر