۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
اختصاصی
قیمت خودرو‌های داخلی متناسب با کیفیت آن‌ها نیست + فیلم
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه بالایی که امروز مصرف کننده برای خرید خودرو‌های تولید داخل می‌پردازد متناسب با کیفیت خودرو نیست و مردم به ناچار و برای تامین نیاز خود خودرو‌های داخلی را خریداری می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۰۰

به گزارش کارنا، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هزینه بالایی که امروز مصرف کننده برای خرید خودرو‌های تولید داخل می‌پردازد متناسب با کیفیت خودرو نیست و مردم به ناچار و برای تامین نیاز خود خودرو‌های داخلی را خریداری می‌کنند.

شهریار حیدری با اشاره به اینکه نسل دوم و سوم خودرو‌های داخلی از کیفیت به مراتب پایین تری نسبت به خودرو‌های نسل اول برخوردار هستند، عنوان کرد: خودروسازان طی سال‌های اخیر بیشتر بر ارتقای کیفی بدنه خودرو‌ها متمرکز شده اند و کمتر به کیفیت فنی خودرو‌های تولیدی توجه داشته اند.

وی با بیان اینکه کیفیت خودروهای داخلی همواره مورد انتقاد مردم است، افزود: هزینه بالایی که امروز مصرف کننده برای خرید خودرو‌های تولید داخل می‌پردازد متناسب با کیفیت خودرو نیست و مردم به ناچار و برای تامین نیاز خود خودرو‌های داخلی را خریداری می‌کنند.

نماینده مردم سر پل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا تصریح کرد: علیرغم اینکه بیش از نیم قرن از تاسیس صنعت خودرو در کشور می‌گذرد، اما همواره بر اصل کمیت و افزایش بهای خودرو توجه شده و تحولات در حوزه کیفیت نسبت به بازه زمانی طی شده بسیار جزئی بوده و نیاز است خودروسازان توجه بیشتری به ارتقای کیفی محصولات خود داشته باشند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم ارتقای کیفی خودرو‌های تولید داخل با بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین دنیا تاکید کرد و گفت: از آنجا که هیچ کشوری به تنهایی قادر به تولید خودرو با تمام مولفه‌های خودرویی نیست، خودروسازان داخلی می‌توانند با انتقال دانش فنی از خارج نسبت به بهبود کیفی محصولات خود اقدام کنند. در این صورت ذهن مردم نیز کمتر متوجه خودرو‌های خارجی خواهد بود.

تعداد بازدید : 4

ارسال نظر