
تصاویر درز کرده از شیائومی YU۷Max، نسخه عملکرد بالای YU۷ پرچم دار این خودروساز، به صورت آنلاین درز کرده و نسخه متمرکز بر عملکرد از شاسی بلند برقی جدید شیائومی را نشان میدهد.
YU۷Max که در تصاویر درز کرده دیده میشود نسخه کاملا مجهز این خودرو به نظر میرسد که دارای عناصری فیبر کربنی و سخت افزار عملکردی ممتاز است که رویای شیائومی برای حضور در بخش خودروهای برقی ممتاز را نشان میدهد.
تصاویر درز کرده جدید جزئیات فیبر کربنی در بخشهای اصلی بدنه و کابین این خودرو را نشان میدهند که شامل فرمان، داشبورد، اسپویلر عقب، داک تیل، آینههای کناری، تزئینات کاپوت و قاب چراغهای جلو است. این خودرو همچین از رینگهای آلیاژ مصنوعی ۲۱ اینچی بهره میبرد که آن را از نسخههای اصلی متمایز میکند. شیائومی تایید کرده است که YU۷ به طور رسمی اواخر ژوئن ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
YU۷ که مبتنی بر پلتفرم Modena مشابه سدان SU۷ است دارای نیم رخ کاربردی یک شاسی بلند، طراحی فستبک و طول بدنهای در حدود ۴.۸ متر است. این خودرو ارتفاع بیش تری از سطح زمین، خط سقف پشت عمودتر برای ایجاد فضای سر بیشتر و کابینی جادارتر دارد. این ویژگیهای طراحی، YU۷ را به عنوان خودرویی مناسب خانواده و جایگزین SU۷ اسپرتتر برجسته میسازد.
YU۷Max از ساختار چهار چرخ فعال دو موتوره عملکرد بالا با قدرت ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور ۸۶۶ نیوتون متر بهره میبرد. شتاب صفر تا صد این خودرو تنها ۳.۲۳ ثانیه و بیشینه سرعت آن ۲۵۳ کیلومتر بر ساعت است. باتری این خودرو ۱۰۱.۷ کیلووات ساعت بوده و از ساختار برقی ۸۰۰ ولت بهره میبرد که طیف حرکتی ۷۶۰ کیلومتر را فراهم میسازد. ویژگیهای سخت افزاری در این خودرو شامل کالیپرهای چهار پیستون برمبو، سیستم تعلیق هوای دو بخشی و شارژر سوپر فست ۵.۲C است.
همچنین در مدارک ثبت شده در چین مشخص است که نسخههای استاندارد YU۷ دارای یک موتور ۱۴۵ کیلووات در جلو و یک موتور ۲۲۰ کیلووات در پشت هستند که قدرت کلی ۳۶۵ کیلووات تولید میکنند. نسخه مکس این خودرو از یک موتور قدرتمندتر ۲۲۰ کیلووات در جلو و یک موتور ۲۸۵ کیلووات در پشت بهره میبرد.
ارسال نظر