
به گزارش کارنا، رنوی هند تصمیم دارد لوگوی جدید خود را معرفی کند که با عرضه ترایبر کاملا جدید رونمایی کرده است. این اقدام یک گام بزرگ در راستای تحول مداوم این برند در هند تحت استراتژی "بازاندیشی رنو" است.
این لوگوی بازطراحی شده که یک الماس براق در هم تنیده شده است، بازتابی از تغییر جهانی رنو به سمت هویتی مدرن تر، دیجیتال محورتر و انسان محورتر است. طراحی تخت و مینیمالیستی این لوگو نمادی از وضوح، ارتباط و پیوستگی بوده و تایپوگرافیهای اضافی را برای ظاهری تمیزتر حذف میکند و سازگاری بی نقص را در پلتفرمهای دیجیتال و فیزیکی تضمین میکند.
این ویژگی ظاهری جدید اکنون در کمپینهای تبلیغاتی رنوی هند به کار رفته و در تمام ابعاد این برند از جمله نمایندگی ها، دفاتر، مراکز تولید و مراکز تحقیق و توسعه نیز به کار خواهد رفت. این لوگوی جدید با دقت هندسی و سادگی جسورانه به افسانه این برند ادای احترام میکند در حالی که تمرکز آن بر آینده نوآوری و حمل و نقل را برجسته میسازد.
رنو ترایبر کاملا جدید اولین مدل در بازار هند خواهد بود که از این ویژگی جدید بهره میبرد و فصل جدیدی را برای رنو در یکی از مهمترین بازارهایش رقم میزند.
ارسال نظر