
به گزارش کارنا، به گفته جون پارک، معاون گروه مدیریت N، زیربرند ممتاز N هیوندای خود را به خودروهای برقی محدود نخواهد کرد. بر اساس این استراتژی جدید، مجموعهای از خودروهای هیبریدی سبکتر از جمله هیوندای توسان N جدید در کنار مدلهای برقی قدرتمند همچون آیونیک ۵ N و آیونیک ۶ N ارائه خواهند شد.
پارک گفت: "ما خود را به خودروهای برقی محدود نمیکنیم. ما با خودروهای مبتنی بر موتور احتراقی نیز پیش میرویم. این پایان سفر ما نیست. "
"نمی توانم دقیقا به شما بگویم، اما سبک تر، چابک تر، فرزتر و هیجان انگیزتر، اینها عناصر کلیدی هستند که به سمت آنها میرویم. "
در صدر طیف خودروهای بنزینی جدید این برند نسخهای با قدرت حدود ۳۰۰ اسب بخار از توسان جدید قرار خواهد گرفت. احتمالاً این خودرو از نسل بعدی سیستم هیبریدی بنزینی- برقی ۱.۶ لیتری بهره خواهد برد و گمان میرود محور عقب الکتریکی برای سیستم چهار چرخ فعال داشته باشد.
پارک در مورد خودروهای هیبریدی N آینده گفت: "چیزی که میتوانم به شما بگویم این است که اگر سیستمهای هیبریدی داشته باشیم، ویژگیهای سیستمهای هیبریدی ما متفاوت خواهد بود. "
وی افزود: "ما برای سیستمهای هیبریدی خود دو استراتژی متفاوت داریم: یکی برای بهره وری و دیگری برای بهره وری خنثی. اگر یک سیستم هیبریدی در خودروهای N خود داشته باشیم، استراتژی متفاوت بوده و شامل داشتن قدرت خیلی بیشتر خواهد بود. "
توسان صرفا نقطه آغاز گذار N به فناوری هیبریدی است و پارک تاکید داشته این نیرومحرکههای کوچک شده در مجموعهای از مدلهای کوچکتر مناسبتر هستند و نسخههای سریعتر کونا و نسخههای برقی شده آینده i۲۰ و i۳۰ را آماده میکنند.
پارک گفت: "بهتر است بتوانیم یک مدل کوچکتر با باتری سبکتر بسازیم. "
ارسال نظر