۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
مردم و مجلس از کیفیت خودرو‌های داخلی ناراضی هستند + فیلم
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات مثبت خودروسازان کشور را نمی‌توان نادیده گرفت، اما مردم و مجلس از کیفیت خودرو‌های داخلی ناراضی بوده و انتظار بیشتری از دو خودروساز بزرگ کشور دارند.
کد خبر: ۱۵۹۰

به گزارش کارنا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگرچه اقدامات مثبت خودروسازان کشور را نمی توان نادیده گرفت اما مردم و مجلس از کیفیت خودروهای داخلی ناراضی بوده و انتظار بیشتری از دو خودروساز بزرگ کشور دارند.

رجب رحمانی با اشاره به حمایت های دولت و مجلس از خودروسازان بزرگ کشور عنوان کرد: همان طور که در صنایع دفاعی با وجود نیروهای متدین و با انگیزه در ساخت انواع پهپاد و موشک های نقطه زن با تکنولوژی بالا توانمند هستیم و در رتبه های دوم و سوم دنیا قرار داریم از خودروسازان نیز انتظار می رود در راستای ارتقای کمی و کیفی محصولات خود گام های موثری بردارند تا در حوزه خودرو نیز وابسته به خارج نباشیم.

وی در ادامه یادآور شد: البته اقدامات مثبت خودروسازان کشور را نمی توان نادیده گرفت اما مردم و مجلس از کیفیت خودروهای داخلی ناراضی بوده و انتظار بیشتری از دو خودروساز بزرگ کشور دارند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا تصریح کرد: متاسفانه مقام معظم رهبری نیز که همواره از صنایع داخلی حمایت کرده و بر ممنوعیت واردات کالاهایی که توان ساخت آنها در داخل وجود دارد تاکید داشته اند، اخیرا از بی کیفیت بودن و عدم استانداردسازی خودروهای داخلی انتقاد کرده اند.

رحمانی در پایان بیان کرد: مجلس با هدف جلوگیری از گرانی افسار گسیخته خودرو و همچنین ایجاد رقابت سالم بین خودروهای داخلی و خارجی، قانون واردات خودرو را تصویب کرد که امیدواریم با اجرای آن شاهد بهبود کیفیت خودروها و رقابت پذیری در صنعت خودرو باشیم.

تعداد بازدید : 6

ارسال نظر