۰۶ مهر ۱۴۰۴ - ۱۴:۴۳
اختصاصی

اطلاعات جدیدی از بچه لندروور دیفندر ۲۰۲۷ منتشر شد + عکس

اطلاعات جدیدی از بچه لندروور دیفندر ۲۰۲۷ منتشر شد + عکس
لندروور آماده می‌شود تا یک مدل پایه بسیار کوچک‌تر از دیفندر را به عنوان یک مدل اساسی جدید در سبد محصولات خودروی برقی خود ارائه کند.
کد خبر: ۱۶۴۸۳

به گزارش کارنا، لند روور آماده می‌شود تا یک مدل پایه بسیار کوچک‌تر از دیفندر را به عنوان یک مدل اساسی جدید در سبد محصولات خودروی برقی خود ارائه کند.

شایعه شده که چندین سال است این خودروی ۴x۴ جمع و جور تهاجمی در برنامه قرار دارد، اما هرگز در معرفی‌های برنامه راه محصول جگوار لند روور اعلام نشده است.

اکنون عکاسان مخفی موفق شده‌اند تصاویری از این مدل را در حال تست ثبت کنند که تایید می‌کند ساخت آن به خوبی در دست انجام است و نشان می‌دهد به زودی و تا سال ۲۰۲۷ وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

این خودرو از نظر ظاهری رابطه نزدیکی با همتای بزرگ‌تر خود خواهد داشت، اما کوچک‌تر بوده و ارتفاع سواری کم تری داشته و از قابلیت‌های آفرود کم تری نیز برخوردار خواهد بود.

اختصاصی:اطلاعات جدیدی از بچه لند روور دیفندر ۲۰۲۷ منتشر شد

اگرچه جگوار لند روور قبلا از صحبت در مورد این مدل جدید خودداری می‌کرد، اما نام دیفندر اسپرت به وضوح به وب سایت لند روور افزوده شده که البته تنها با جست‌و‌جو در بخش جستجوی سایت قابل مشاهده است.

پسوند اسپرت قبلا برای اشاره به نسخه‌های متمرکز بر جاده از مدل‌های جگوار لند روور همچون دیسکاوری اسپرت و رنج روور اسپرت استفاده می‌شد.

همچنین ممکن است این مدل جدید دیفندر نه تنها با نام بلکه با شماره بندی تشخیص داده شود و اعدادی همچون ۸۰ برای قرارگیری در جایگاهی پایین‌تر از مدل بزرگ‌تر برای آن استفاده شود که در سبک‌های بدنه ۹۰، ۱۱۰ و ۱۳۰ به فروش می‌رسد.

دیفندر کوچک می‌تواند جایگزین دیسکاوری اسپرت قدیمی‌تر شود چرا که هر دوی این مدل‌ها ابعادی مشابه دارند و آینده دیسکاوری اسپرت نیز هنوز مشخص نیست.

دیسکاوری اسپرت که اکنون تنها به صورت هیبریدی شارژی به فروش می‌رسد قدیمی‌ترین مدل در سبد محصولات جگوار لند روور است که در سال ۲۰۱۴ عرضه و در سال ۲۰۱۹ فیس لیفت شد.

فروش این مدل در ابتدا بالا بود، اما پس از همه گیری ویروس کرونا کاهش یافت و هنوز مدل نسل دوم آن تایید نشده است.

گفته می‌شود اکنون اقداماتی برای احیای طیف مدل‌های دیسکاوری بزرگ در دست انجام است تا جایگاه آن از خط تولید دیفندر موفق‌تر متمایز شود.

حتی با توجه به ابعاد این مدل کوچک دیفندر ممکن است این خودرو ادامه راه فریلندر محبوب باشد که پس از فریلندر ۲ با دیسکاوری اسپرت جایگزین شده بود.

این دیفندر کوچک که قیمتی بسیار کم‌تر از دیفندر، اما ویژگی‌ها و اشتراکاتی قابل توجه با آن خواهد داشت پتانسیل آن را دارد که به سرعت به مدلی محبوب در میان خودرو‌های جگوار لند روور تبدیل شود.

این خودرو می‌تواند همتایی برای نسل بعدی رنج روور اووک و رنج روور ولار شود که هر سه آن‌ها مبتنی بر پلتفرم جدید EMA جگوار لند روور خواهند بود.

لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور

ارسال نظر