
به گزارش کارنا، آلفا رومئو توناله با ظاهری تهاجمیتر و مجموعهای از تغییرات فنی به روز رسانی شد که ادعا شده ویژگیهای اسپرت تری به آن دادهاند.
از تغییرات مهم در این خودرو میتوان به طیف تازهای از موتورهای طراحی شده برای هماهنگی با جدیدترین قوانین آلایندگی یورو ۶ bis اشاره کرد. موتور پایه توربوشارژ ۱.۵ لیتری بنزینی این خودرو ارتقا یافته تا به لطف سیستم هیبریدی متعادل به روز شده، با افزایش قدرت ۱۵ اسب بخاری بتواند قدرت ۱۷۳ اسب بخار تولید کند.
در عین حال، مدل چهار چرخ فعال هیبریدی شارژی این خودرو اکنون با دو خروجی قدرت ۱۸۷ و ۲۶۶ اسب بخار ارائه میشود. قدرت ۲۶۶ اسب بخاری نشان دهنده کاهش جزئی نسبت به قدرت ۲۷۶ اسب بخار در مدل هیبریدی شارژی فعلی است. آلفا هنوز فاش نکرده است که آیا طیف حرکتی برقی این سیستم نسبت به ۶۱ کیلومتر فعلی بهبود یافته است یا خیر. با این حال، این سیستم به یک کامپیوتر جدید مجهز شده است که ادعا میشود انتقال نرم تری بین نیروی بنزینی و برقی را فراهم میکند.
توناله جدید از نظر ظاهری با یک قسمت جلوی منحنیتر از مدل کنونی متمایز میشود. قسمت پایینی جلوپنجره این خودرو توسعه یافته و به سمت بالا متمایل شده است که به گفته آلفا، هدف آن نزدیکتر شدن این خودرو به کراس اوور جونیور جدیدتر است. جلوپنجره اصلی سپر مانند این مدل اکنون دارای میلههای افقی در عرض خود است و با هواکشهای جدید الهام گرفته از جیولیا GTAm احاطه شده است.
در کابین این خودرو گزینههای روکش جدیدی همچون آلکانترا با دوخت متضاد تعبیه شده است. توناله صفحه انتخاب دنده جدید را حفظ کرده است که در به روز رسانی مدل ۲۰۲۵ آن معرفی شده بود.
هنوز قیمت این خودرو تایید نشده است. البته توناله یک نسخه پایه جدید با رینگهای آلیاژی ۱۷ اینچی و روکشهای پارچهای خواهد داشت که احتمالا قیمت پایه این مدل را از ۳۸۶۵۰ پوند کنونی کمتر خواهد کرد.
این نسخه پایه جدید که هنوز نام مشخصی ندارد جایگزین نسخه اسپرینت کنونی خواهد شد. بالاتر از این مدل، نسخه متوسط Ti قرار میگیرد که علاوه بر تجهیزات دیگر به رینگهای ۱۸ اینچی، شیشههای دودی و گرم کن فرمان مجهز میشود. نسخه ولوچه این خودرو نیز با رینگهای ۱۹ اینچی، چراغهای جلو با تنظیم نور خودکار و سیستم تعلیق انطباقی در صدر مدلهای آن قرار میگیرد.
ارسال نظر