
به گزارش کارنا، آخرین سدانهای موجود کادیلاک به پایان دوره تولید خود نزدیک شدهاند. این خودروساز تایید کرد که هر دو مدل CT۴ و CT۵ پس از مدل ۲۰۲۶ خود حذف خواهند شد.
با این حال، جایگزینی برای CT۵ بزرگتر در راه است. تولید CT۴ تا ژوئن ۲۰۲۶ به پایان میرسد در حالی که CT۵ تا اواخر سال آینده در خط مونتاژ باقی خواهد ماند. هر دوی این مدلها در کارخانه جنرال موتورز در میشیگان تولید میشوند.
این خبر به همراه برنامه سرمایه گذاری ۱.۲۵ بیلیون دلاری برای آماده سازی کارخانه لنسینگ برای ادامه مونتاژ خودروهای موتور احتراقی منتشر شد. جنرال موتورز قبلا اعلام کرده بود برنامه سرمایه گذاری ۱.۴ بیلیون دلاری دارد تا این کارخانه را برای تولید خودروهای برقی مجهز کند، اما فعلا این برنامه از دستور کار خارج شده است.
معاون جهانی کادیلاک، جان راث، اوایل هفته طی نامهای به نمایندگیها و دیگر سهام داران، خبر این تغییرات را اعلام کرد.
در نامه راث نوشته شده بود: "در حالی که کادیلاک تکامل مییابد، ما اعمال اصلاحات لازم در سبد محصولات خود را ادامه میدهیم تا با تقاضای مشتریان هماهنگ شویم. ما هیجان داریم که اعلام کنیم افسانه CT۵ با یک خودروی موتور احتراقی نسل جدید ادامه مییابد که با افتخار در کارخانه مونتاژ لنسینگ گرند ریور جنرال موتورز در ایالات متحده و با قطعات تامین شده از منابع جهانی تولید میشود. "
با این حال، مدلهای متمرکز بر هواداران یعنی CT۴-V و CT۵-V به همراه نسخههای بلک وینگ از هر دو مدل نیز حذف خواهند شد که از آخرین سدانهای دیفرانسیل عقب موجود با گیربکس دستی هستند.
جنرال موتورز اوایل سال جاری اعلام کرد سرمایه گذاری ۸۸۸ میلیون دلاری در کارخانه نیرومحرکه تاناوندا در نیویورک انجام خواهد داد تا نسل بعدی موتور V۸ را برای وانتها و شاسی بلندها بسازد. این موتور میتواند در مدلهای عملکرد بالای آینده کادیلاک استفاده شود.
ارسال نظر