به گزارش کارنا، هوندا اینتگرا کوپه احیا شده است و با یک گیربکس دستی و سقفی یادآور نسل سوم CR-X کامل میشود.
البته این کوپه جدید که در نمایشگاه خودروی گوانگژو توسط جوینت ونچر گاک هوندا رونمایی شد، احتمالا فقط یک نمونه است، بنابراین انتظار نمیرود که به زودی و پس از پریلود جدید وارد نمایشگاهها شود.
نام اینتگرا پیش از این در دو خودروی مختلف شامل یک لیفت بک پنج در برای بخش ممتاز آکورای هوندا در آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۲ و یک نسخه از سدان (۲۰۲۱) و هاچ بک سیویک (۲۰۲۳) ساخت چین احیا شده بود.

این خودروی نمایشی مبتنی بر هاچ بک چینی اینتگرا است، اگرچه گاک هوندا هیچ اطلاعاتی در مورد آن ارائه نکرده است.
در تصاویر منتشر شده از این خودرو مشخص است که بدنه هاچ بک سیویک/اینتگرا کاملا اصلاح شده است. در این خودرو فقط دو در کناری وجود دارد، در حالی که قسمت مرکزی سقف برای ایجاد ظاهری کروک حذف شده است.
طبیعتا، ستون B این خودرو حذف شده و قسمت پشت سقف دارای نشان اینتگرا است، اما شیشههای کناری آن تقریبا مشابه هاچبک سیویک/اینتگرا هستند.

طراحی قسمتهای جلو و عقب این خودرو تا حد زیادی نسبت به هاچ بک استاندارد اینتگرا بدون تغییر باقی مانده است.
نسل یازدهم کنونی سیویک اولین خودرویی بود که بدون سبکهای بدنه کوپه دو در یا هاچ بک سه در ارائه شد، بنابراین این خودروی نمایشی حداقل نشان میدهد که خودروی کوچک هوندا بدون دو در چه شکلی خواهد بود.

گاک هوندا، اینتگرا را با یک گزینه موتور بنزینی چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ یا یک موتور هیبریدی چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ارائه میدهد. با توجه به وجود گیربکس دستی در این خودرو، احتمالا موتور اول در این کانسپت تعبیه شده است.
با توجه به بی تفاوتی عمومی نسبت به کوپهها در بازار چین، این خودرو یک کانسپت غیرمعمول محسوب میشود. حتی هاچ بکها در این بازار محبوب نیستند، اگرچه واگنها اخیرا مورد توجه قرار گرفتهاند.

ارسال نظر