به گزارش کارنا، بیام و تصمیم دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۶ نسل بعدی iX۳ را در چین عرضه کند. این مدل با شرکای هدایت خودران و نرم افزار چینی ساخته میشود و در شنیانگ به عنوان یک نسخه مخصوص چین ساخته خواهد شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط رسانههای چینی و بیام و، این خودرو یک نسخه اصلاح شده از پلتفرم کنونی نیست بلکه مدلی است که با دادههای تامین کنندگان فناوری بومی ساخته شده است. این خودرو دارای عملکردهای نرم افزاری مخصوص منطقه، ساختارهای داخلی و تنظیم شاسی مبتنی بر مصرف داده در چین است.

نسخه مخصوص چین سیستم عامل X بیام و از برنامههای بومی پشتیبانی میکند. دستیار صوتی خودرویی این خودرو دارای مدلهای زبانی از علی بابا و دیپ سیک است. سیستم کمک راننده این خودرو توسط مومنتا ساخته شده و سناریوهای شهری و بزرگراهی را پوشش میدهد.
نسل بعدی iX۳ از نسل ششم سیستم eDrive بیام و بهره میبرد که شامل ساختار ولتاژ بالای ۸۰۰ ولتی، سلولهای باتری استوانهای و یک موتور برقی جدید است. بیام و ادعا میکند طیف حرکتی این خودرو ۹۰۰ کیلومتر است. این خودروساز همچنین ادعا کرده در ارزیابیهای اروپایی، این خودرو توانسته بیش از ۱۰۰۷ کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. گزارش رسانههای چینی حاکی از آن است که این مدل جدید از نسل بعدی پلتفرم اختصاصی خودروی برقی بیام و بهره میبرد.

فاصله بین دو محور این خودرو برای بازار چین حدود ۱۰۰ میلی متر بیشتر است تا فضای پای آن در پشت بیشتر باشد. ساختار صندلیهای این خودرو برای سفرهای طولانیتر تنظیم شده است. این خودرو از یک نمایشگر پانوراما بهره میبرد که به ستونهای A منتهی شده و یک نمایشگر بالای سر سه بعدی، فرمانی با دکمههای فیزیکی و کنترلهای خازنی نیز دارد. یک شیشه جلوی روکش نانو نیز برای این خودرو طراحی شده تا در صورتی که راننده عینک پولاریزه استفاده کند، دید وی حفظ شود.

ارسال نظر