به گزارش کارنا٬ تضعیف تحویل تسلا EV در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ سهم بازار جهانی این شرکت را کاهش داد.
بر اساس گزارش های مالی که توسط تسلا برای سه ماهه اول سال منتشر شده است، سهم بازار این برند در ایالات متحده و کانادا از ۴ درصد در پایان سال ۲۰۲۳ اندکی کاهش یافته است. میتوان از نمودار تخمین زد که عدد فعلی نزدیک به ۳.۸ درصد است.
تسلا نتوانست سهم بازار خود را در اروپا نیز حفظ کند، اگرچه به نظر میرسد این کاهش بسیار اندک باشد ولی در حدود ۲.۸ درصد یا بیشتر است.
سومین بازار مهم تسلا یعنی چین ٬ کاهش اندکی داشته و حدود ۲.۳ درصد یا بیشتر است.
جدیدترین آمار سهم بازار نشان میدهد که تسلا با چالشهایی مواجه است و حتی با وجود اعمال کاهش قیمت، بازهم حجم فروش بهبود نیافته است.
از سال ۲۰۰۸ تاکنون ٬ تسلا در مجموع بیش از شش میلیون خودروی الکتریکی در سراسر جهان تولید کرده است.
ارسال نظر