۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
اختصاصی
افزایش تقاضا برای موتورسیکلت‌های ۱۰۰ میلیونی
در حال حاضر تقاضا برای موتورسیکلت‌های با رنج قیمتی متوسط و حدود ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر از مدل‌های لوکس است.
کد خبر: ۳۱۹۸

به گزارش کارنا، عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران ضمن اشاره به رکود سنگین حاکم بر بازار موتورسیکلت بیان کرد: در حال حاضر تقاضا برای موتورسیکلت‌های با رنج قیمتی متوسط و حدود ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر از مدل‌های لوکس است و موتورسیکلت‌های طرح کلیک و آیروکس از پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌ها در بازار هستند.

حجت الله دهقانی زرنق با اشاره به شرایط کنونی بازار موتورسیکلت عنوان کرد: با جهش نرخ دلار در ابتدای سال شاهد روند صعودی قیمت‌ها در بازار موتورسیکلت بودیم، اما هم اکنون کاهش نرخ ارز و ترس از افت قیمت‌ها موجب بلاتکلیفی خریداران در بازار موتورسیکلت شده و رکود سنگینی بر بازار حاکم است.

وی درباره وضعیت تقاضا در بازار موتورسیکلت بیان کرد: تقاضا برای موتورسیکلت‌های با رنج قیمتی متوسط و حدود ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر از مدل‌های لوکس است و موتورسیکلت‌های طرح کلیک و آیروکس از پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌ها در بازار هستند.



عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان موتورسیکلت به منظور رونق بخشی به بازار موتورسیکلت تاکید کرد و گفت: متاسفانه علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولیدکنندگان داخل، اما مسئولین تنها در سخنان خود به این موضوع اکتفا کرده و در عمل برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌کنند.

دهقانی تصریح کرد: دولتمردان کشور علیرغم اینکه در اظهارات خود بر حمایت از تولید تاکید دارند، اما در عمل تمایلی به رونق تولید ندارند و حرف و عمل آن‌ها کاملا مغایر با یکدیگر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تولیدکندگان برای دریافت هر گونه مجوز در حوزه تولید که به راحتی و در عرض چند دقیقه امکان پذیر است باید ماه‌ها در صف صدور مجوز سازمان‌های دولتی منتظر بمانند.  

ارسال نظر