به گزارش کارنا، بی ام و طی چند سال گذشته چندین بار در مورد تولید پیکاپ صحبت کرده اما هرگز آن را عملی نکرد.
این شرکت در سال ۲۰۱۹ از یک پیکاپ مفهومی مبتنی بر X۷ برای حمل موتورسیکلتها استفاده کرد ولی هرگز این پروژه را به نتیجه نرساند. برند کوربر، معاون ارشد برند و مدیریت محصول بی ام و معتقد است تولید یک وانت مناسب برند بی ام و نیست. مرسدس بنز نیز به نتیجه مشابهی رسید و سه سال پس از رونمایی از مدل X کلاس آن را لغو کرد.
ولی این موضوع به این معنا نیست که مشتریان بی ام و اگر میخواهند خودرویی با قابلیت آفرودهای جدید داشته باشند، باید سراغ برند دیگری بروند. کوربر اعلام کرده که تیم او متوجه شده است که آفرودهایی مانند لندروور دیفندر و تویوتا لندکروزر در سالهای اخیر محبوبیت فزایندهای پیدا کردهاند.
اگر این مدل چراغ سبز را برای تولید دریافت کند، حدس می زنیم که به عنوان یک خودروی آفرودی تکامل یافته وارد بازار خواهد شد. به عبارت دیگر، ما به احتمال زیاد یک X۵ جک شده با لاستیکهای یزرگ را ببینیم تا یک شاسی بلند جعبه ای. با این حال، هیچ صحبتی در مورد زمان تصمیم گیری وجود ندارد.
ارسال نظر