۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
اختصاصی
بی ام و جدید با ۵۴۳ اسب بخار قدرت معرفی می شود
بر اساس گزارش جدید به نقل از منابع ناشناس، یک بی ام و  M4 CS جدید در راه است.
کد خبر: ۲۶۶۱

به گزارش کارنا٬بر اساس گزارش جدید بی ام و بلاگ به نقل از منابع ناشناس، یک بی ام و  M4 CSجدید در راه است. ظاهراً این کوپه پرقدرت که بر اساس M4 که اخیراً به‌روزرسانی شده ساخته می‌شود و در ماه می عرضه خواهد شد.

تمام شواهد نشان می دهد که بی ام و از موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی دو توربوشارژر در این کوپه استفاده می کند. ظاهراً این خودرو همانندM4 CSL به موتوری با قدرت ۵۴۳ اسب بخار و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است. برخلاف مدل قبلی خود، CS جدید دارای سیستم چهارچرخ محرک xDrive خواهد بود.

اگر M4 CS همان مسیر توسعه‌ای را مانند M3 دنبال ‌کند٬ انتظار داریم که بی ام و چندین پوند از وزن این کوپه را کاهش دهد. این شرکت از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن برای سقف، کاپوت، دیفیوزر عقب و سایر قطعات برای کاهش ۷۵ پوندی مدل سدان استفاده کرد. امیدواریم مدل کوپه نیز شاهد کاهش وزن مشابه سدان باشد.

بی ام و نماهای به روز شده را که شامل یک اسپلیتر جلویی برجسته و یک اسپویلر کوچک درب صندوق عقب است به نمایش نگذاشته است. به گفته بی ام و بلاگ، این خودرو بر اساس M4 به روز شده ای خواهد بود که این شرکت در اوایل سال جاری معرفی کرد و مجموعه ای از به روز رسانی ها مانند چراغ های جلو ارتقا یافته، فرمان کف تخت و صفحه نمایش های جدید را شامل خواهد بود.

بی ام و جدید با ۵۴۳ اسب بخار قدرت معرفی می شود

ارسال نظر