به گزارش کارنا، با یک تغییر ظاهری جزئی، فناوری داخلی بهروز شده و یک باتری بزرگتر که قول مسافت بیشتری میدهد، کیا امیدوار است تا موقعیت EV۶ را به عنوان یکی از محبوبترین خودروهای الکتریکی در کلاس خود مستحکم کند.
در بیرون، طراحی آیندهنگرانه EV۶ به طور ظریفی با چراغهای جلوی زاویهدار ارتقاء یافته است که آن را به برادر بزرگترش، EV۹، نزدیکتر میکند. تیپ GT-Line با افزودن یک نوار نور جلو به ظاهری تهاجمیتر میبخشد. هر دو مدل استاندارد و GT-Line با سپرهای طراحیشدهی جدید عرضه میشوند و خریداران میتوانند از بین چرخهای آلیاژی جدید ۱۹ و ۲۰ اینچی انتخاب کنند.
در داخل، EV۶ عمدتا بدون تغییر است، اما یک فرمان سهشاخه جدید و یک چارچوب بهروز شده برای سیستم دو صفحهنمایش خود را به دست میآورد. رانندگان علاقمند به فناوری، افزودن سیستم احراز هویت اثر انگشت، نمایشگر سربالا ۱۲.۰ اینچی، و آینهی عقب دیجیتالی اختیاری را قدر خواهند دانست.
کیا همچنین چندین بهبودی کمتر قابل مشاهده در بدنه ایجاد کرده است. این خودرواکنون دارای ستونهای B ضخیمتر برای استحکام سازهای بهتر است و کیسههای هوای جانبی ردیف دوم ایمنی مسافران را افزایش میدهد. مهندسان کیا همچنین صدای موتور را کاهش داده و تعلیق را برای سواری راحتتر تنظیم کردهاند. علاوه بر این، عایقبندی صوتی اضافی در اطراف موتور عقب به منظور کاهش بیشتر صدای کابین انجام شده است.
شاید مهمترین ارتقاء، باتری بزرگتر ۸۴ کیلوواتساعتی EV۶ است که جایگزین واحد قبلی ۷۷.۴ کیلوواتساعتی شده است. بر اساس روشهای آزمایش محلی، این باتری بزرگتر قول میدهد که برد EV ۶ را از ۴۷۵ کیلومتر در مدل قبلی به تخمین زده شده ۴۹۴ کیلومتر در مدلهای جدید با محرک عقب برد طولانی یا همان Long Range افزایش دهد. این باتری جدید همچنین میتواند در عرض تنها ۱۸ دقیقه از ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد شارژ شود.
منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر