۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
اختصاصی
فورد ۲۵ فراخوان در ۱۹ هفته اول سال ۲۰۲۴ صادر کرد
اگر احساس می‌کنید که فورد یک روز در میان فراخوان می‌دهد، به این دلیل است که تقریباً همیشه در حال فراخوان دادن است.
کد خبر: ۳۵۰۹

به گزارش کارنا، اگر احساس می‌کنید که فورد یک روز در میان فراخوان می‌دهد، به این دلیل است که تقریباً همیشه در حال فراخوان دادن است.

جدیدترین فراخوان فورد برای خودروهای F-۱۵۰ مدل ۲۰۲۴ به دلیل بست‌های نادرست استفاده شده در سیستم فرمان است که می‌تواند منجر به خرابی فرمان شود. این موضوع به طور بالقوه بر تعداد کمی از پیکاپ ها، یعنی ۳۸۵ دستگاه تأثیر می‌گذارد اما این بیست و پنجمین فراخوان فورد است که در سال ۲۰۲۴ بر اساس آمار وزارت حمل و نقل صادر می‌شود.

فورد ۲۵ فراخوان در ۱۹ هفته اول سال ۲۰۲۴ صادر کرد

فراخوان F-۱۵۰ جمعه گذشته در اواخر هفته نوزدهم سال ۲۰۲۴ صادر شد؛ بنابراین فورد به طور میانگین هر هفته بیش از یک فراخوان دارد. اگر منصف باشیم، برخی از این موارد بر تعداد کمی از خودرو‌ها تأثیر می‌گذارد. کوچکترین فراخوان که بر ۹ دستگاه ماوریکس تأثیر می‌گذارد به دلیل نصب نادرست برچسب لاستیک در لبه در‌ها است. اما بزرگ‌ترین آن‌ها برای نزدیک به ۱.۹ میلیون دستگاه اکسپلورر روی ستون A است که می‌توانند جدا شوند.

مشکلات کیفیت مدتی است که فورد را درگیر کرده است. این خودروساز در تعداد فراخوان‌های فردی از سال ۲۰۲۱ تا سال ۲۰۲۳ پیشتاز بوده است. در هر یک از آن سال ها، فورد به طور متوسط بیش از یک فراخوان در هفته داشته است که به طور قابل توجهی ۶۸ فراخوان در سال ۲۰۲۲ صادر کرده است. امسال نیز تاکنون، با رکورد حدود ۱.۳ فراخوان در هفته پیشتاز است.

ارسال نظر