به گزارش کارنا، این دو کمپین در واقع فراخوان خود خودروها نیست بلکه درباره کابلهای شارژی که با آنها فروخته میشوند، است. این فراخوان تمام خودروهایی را که با کابل شارژ ۴۰ آمپری، ۲۲۰/۲۴۰ ولتی «صنعتی» این شرکت به فروش میرسد، پوشش میدهد که متناسب با پریز NEMA ۱۴-۵۰ طراحی شده است.
شرکت مادر یعنی فولکس واگن میگوید پورشه و آئودی از مواردی مطلع شده اند که کابل ممکن است به دلیل کیفیت پایین، قدیمی یا معیوب سیستم برق خانه بیش از حد داغ شود و به طور بالقوه منجر به آتش سوزی خانه گردد.
فولکس واگن گفت که این مشکل به این دلیل کشف شد که با گذشت زمان، سوکت دیواری که بیش از حد گرم میشود میتواند به خود کابل شارژ آسیب برساند و منجر به افزایش مقاومت الکتریکی در سیم کشی شود. هنگامی که همان کابلهای شارژ بعداً در ایستگاههای شارژ عمومی استفاده میشوند، دمای بالاتر ناشی از افزایش مقاومت میتواند باعث ایجاد کدهای خطا در شارژرها شود و به طور بالقوه رانندگان را سرگردان کند.
ارسال نظر