به گزارش کارنا، برنامههایی برای نسخه ویژه CS که برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است با تعداد زیادی فیبر کربن استاندارد و تقویت دیگری برای موتور در حال انجام است. با نگاهی بیشتر به آینده، شایعات حاکی از آن است که بخش M نیز در حال ساخت یک M۳ سقف بلند بدون موتور احتراقی است.
یکی از اعضای مشهور بی ام و که با دستور کار مونیخ آشناست و سابقه خوبی در درست کردن کارها دارد، ادعا میکند که یک M۳ تورینگ الکتریکی در نظر گرفته شده است.
منبع ادعا میکند که یک واگن الکتریکی عملکردی از بایرن برای تولید تایید شده است. به جای اینکه مبتنی بر پلتفرم CLAR به عنوان ابر املاک فعلی باشد، از پلتفرم نئو کلاس که به طور خاص برای خودروهای الکتریکی توسعه یافته است، پشتیبانی خواهد شد.
بی ام و اعلام کرده است که سری ۳ مبتنی بر پلتفرم نئو کلاس را در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد کرد و M۳ الکتریکی در سال ۲۰۲۷ انتظار میرود.
منطق به ما میگوید که واگن پس از سدان خواهد آمد، بنابراین بعید به نظر میرسد که تا قبل از سال ۲۰۲۸ به فروش برسد.
ارسال نظر