۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش بهمن دیزل در غرب استان تهران افتتاح می شود
مدیرعامل گروه بهمن در آیین معرفی کامیونت فورس F۳۸ و ورود به بازار کشنده بایک X۹ که با حضور مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل، عاملیت‌های مجاز گروه بهمن و اصحاب رسانه در هتل المپیک تهران برگزار شد، عنوان کرد: با رونمایی از دو محصول جدید تجاری شرکت بهمن دیزل، تعداد خودرو‌های تجاری گروه بهمن به ۱۲ محصول خواهد رسید که تمامی آن‌ها استاندارد‌های ۸۵ گانه را پاس کرده و قابلیت شماره گذاری دارند.
کد خبر: ۳۹۱۸

به گزارش کارنا، محمد محمدی، مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به تعریف و اجرای ۳۲۰ پروژه در مجموعه بهمن اظهار داشت: گروه بهمن حدود ۲ همت در حوزه توسعه محصول، ارتقای کیفیت و فرآیند‌های تولید محصولات تجاری باری و مسافری سرمایه گذاری کرده است.

وی در ادامه از افتتاح بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش بهمن دیزل تا پایان سال خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری گذاری صورت گرفته در این بخش، بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش بهمن دیزل را تا پایان سال جاری در غرب استان تهران افتتاح خواهیم کرد.
کوچکترین و بزرگترین خودرو‌های تجاری گروه بهمن رونمایی شدند
مدیرعامل گروه بهمن با بیان اینکه امروز از سبک‌ترین و همچنین بزرگترین و پرقدرت‌ترین خودروی تجاری باری گروه بهمن رونمایی خواهد شد، افزود: در حال حاضر ۱۰ محصول تجاری در بهمن دیزل در حال تولید است که با ورود این دو محصول جدید به سبد محصولات بهمن دیزل، تعداد خودرو‌های تجاری گروه بهمن به ۱۲ محصول خواهد رسید که تمامی آن‌ها استاندارد‌های ۸۵ گانه را پاس کرده و قابلیت شماره گذاری دارند.
کوچکترین و بزرگترین خودرو‌های تجاری گروه بهمن رونمایی شدند
به گزارش خبرنگار کارنا٬محمدی در ادامه به مشخصات قوای محرکه محصولات تجاری جدید گروه بهمن اشاره و بیان کرد: کامیونت فورس F۳۸ مجهز به موتور N۲۰ دو لیتری است که در خودروی کاپرا نیز مورد استفاده قرار گرفته است و کشنده بایک X۹ با توان ۵۶۰ اسب بخار پرقدرت‌ترین کشنده در طیف محصولات گروه بهمن است.

وی با اشاره به برنامه گروه بهمن برای تولید این دو محصول جدید تجاری افزود: تولید کشنده بایک X۹ از اریبهشت ماه با هدف گذاری ۳۰ درصد ساخت داخل آغاز شده است و تولید کامیون فورس F۳۸ با ۲۰۰ دستگاه از تیرماه آغاز خواهد شد که هدف گذاری گروه بهمن برای تولید این محصول در سال جاری به شرط انجام به موقع ثبت سفارش‌ها هزار و ۹۰۰ دستگاه و با ۴۰ درصد ساخت داخل خواهد بود.
کوچکترین و بزرگترین خودرو‌های تجاری گروه بهمن رونمایی شدند
مدیرعامل گروه بهمن در پایان از رونمایی از دو محصول تجاری مسافری تا پایان ماه جاری خبر داد و یادآور شد: همچنین در نیمه دوم سال جاری با رونمایی از دیگر محصولات تجاری باری دامنه محصولات تجاری گروه بهمن را گسترده‌تر خواهیم کرد.

ارسال نظر