۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
اختصاصی
آخرین قیمت بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی تشریح شد
به گزارش کارنا، رییس سابق اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران ضمن اشاره به رکود بازار خودرو در یک ماه اخیر، آخرین قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی در بازار را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۱۸۵

به گزارش کارنا، رییس سابق اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران ضمن اشاره به رکود بازار خودرو در یک ماه اخیر، آخرین قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی در بازار را تشریح کرد.

سعید مؤتمنی در تشریح آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: بازار خودرو در دو ماه اخیر دچار رکود مطلق  شده و خودرو‌های داخلی و مونتاژی بین ۲ تا ۵ درصد نوسان قیمتی را تجربه کرده اند. به عنوان مثال در یک ماه گذشته قیمت خودرو‌هایی مانند کوییک معولی از ۴۲۲ میلیون به ۴۱۲ میلیون تومان و کوییک جی ایکس آر از ۴۴۵ میلیون به ۴۲۳ میلیون تومان کاهش یافته و بهای برخی خودرو‌ها از جمله پژو پارس  از ۶۷۰ میلیون تومان به ۶۸۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه به آخرین قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی در بازار اشاره و تشریح کرد: کوییک اتومات با تودوزی چرم ۵۵۰ میلیون تومان، با تودوزی پارچه ۵۴۰ میلیون تومان، کوییک معمولی ۴۱۲ میلیون تومان، کوییک جی ایکس آر ۴۲۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۰ میلیون تومان، پژو پارس تی یو ۵ در کانال ۷۵۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتومات سقف فلزی ۸۸۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتومات سقف شیشه‌ای ۹۸۰ میلیون تومان و مدل ارتقا یافته آن یک میلیارد و ده میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

این فعال بازار خودرو در گفتگو با خبرنگار کارنا افزود: در بین خودرو‌های مونتاژی نیز قیمت هایما اس ۸ یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرستیژ دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان، فیدلیتی پرایم ۷ نفره دو میلیارد ۶۷۰ میلیون تومان، فیدلیتی پرستیژ دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان، لاماری دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، چانگان سی اس ۵۵ دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و جک اس ۵ مدل ۱۴۰۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان آخرین قیمت‌های ثبت شده در بازار هستند.

رییس سابق اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در پایان یادآور شد: در مجموع خودرو‌هایی که از سوی شرکت سازنده فاکتور نمی‌شوند و محدودیت عرضه دارند مدتی با افزایش قیمت و به محض فاکتور از سوی شرکت خودروساز با افت قیمت همراه می‌شوند، اما هم اکنون بازار خودرو به دلیل ثبات نرخ ارز در یک ماه اخیر در رکود به سر می‌برد.

ارسال نظر