۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
اختصاصی
سیتروئن C۴ فیس لیفت می‌شود
شاید طی ماه‌های اخیر تمرکز سیتروئن روی C۳ کاملا جدید و فیس لیفت برلینگو بوده باشد، اما توجهی نیز به خانواده هاچ بک سیتروئن C۴ داشته است که اخیرا تصاویری از نسخه به روز شده آن منتشر شده است.
کد خبر: ۴۹۸۲

به گزارش کارنا، شاید طی ماه‌های اخیر تمرکز سیتروئن روی C۳ کاملا جدید و فیس لیفت برلینگو بوده باشد، اما توجهی نیز به خانواده هاچ بک سیتروئن C۴ داشته است که اخیرا تصاویری از نسخه به روز شده آن منتشر شده است.

C۴ در سال ۲۰۲۰ معرفی شد بنابراین اکنون زمان مناسبی برای فیس لیفت آن است. اما با توجه به این که اولین بار است تصاویری از C۴ جدید درز کرده به نظر نمی‌رسد تا اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی آن انجام شود.

تولیدی:سیتروئن C۴ فیس لیفت می‌شود

اولین تصاویر از این خودروی به روز شده، برخی تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهند. علیرغم پوشش استتاری در این خودروی درز کرده، قسمت جلوی آن چراغ‌های جلوی جدید با دو چراغ دید در روز افقی روی جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر را نشان می‌دهد. نوار نوری باریک جداگانه‌ای شبیه به سیتروئن C۳ نیز در این خودرو دیده می‌شود.

C۴ کنونی از نشان قدیمی سیتروئن بهره می‌برد در حالی که این خودروی جدید به لوگوی جدید این برند مجهز می‌شود. اگرچه در این تصاویر دیده نمی‌شود، اما گمان می‌رود لوگوی جدید سیتروئن باعث تغییر در جلوپنجره و کاپوت این خودرو نیز شود. سپر جلوی این خودرو نیز متفاوت از C۴ کنونی به نظر می‌رسد، اما موقعیت رادار آن بی تغییر باقی مانده است.

پوشش استتاری روی قسمت زیرین در‌های این خودرو به چشم می‌خورد که می‌تواند حاکی از تغییراتی در این قسمت‌ها باشد. تغییراتی نیز در قسمت پشت این خودرو با چراغ‌های عقب بازطراحی شده با دو چراغ افقی اعمال می‌شود. اسپویلر روی شیشه عقب این خودرو نیز بی تغییر باقی مانده است. با توجه به لوله اگزوز تکی در پشت این خودرو نیز می‌توان حدس زد که این مدل یک C۴ موتور احتراقی است.

سیتروئن C۴ فیس لیفت می‌شود

ارسال نظر