۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
اختصاصی
فراخون مینی ون‌های کرایسلر
استلانتیس ان وی فراخوانی را برای بیش از ۲۴ هزار دستگاه مینی ون هیبریدی شارژی اعلام کرده و به مالکان این خودرو‌ها توصیه کرده به خاطر احتمال آتش سوزی در باطری، آن‌ها را خارج از ساختمان‌ها پارک کرده و شارژشان را متوقف کنند.
کد خبر: ۵۲۳۳

به گزارش کارنا،استلانتیس ان وی فراخوانی را برای بیش از ۲۴ هزار دستگاه مینی ون هیبریدی شارژی اعلام کرده و به مالکان این خودرو‌ها توصیه کرده به خاطر احتمال آتش سوزی در باطری، آن‌ها را خارج از ساختمان‌ها پارک کرده و شارژشان را متوقف کنند. 

این فراخوان شامل مدل‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ کرایسلر پسیفیکا هیبریدی شارژی در آمریکای شمالی است که برخی از آن‌ها برای دومین بار مشمول فراخوان می‌شوند. علیرغم این فراخوان، این مینی ون‌ها هنوز قابل استفاده هستند.

این فراخوان یک اقدام پیشگیرانه در رابطه با یک ایراد نادر در سلول‌های باطری تکی است که طی یک بازبینی توسط استلانتیس شناسایی شده است که برند‌های جیپ، کرایسلر، رم و دیگر برند‌های خودرویی را تولید می‌کند. این خودروساز اعلام کرده زمانی که شارژ باطری تمام شود خطر آتش سوزی کاهش می‌یابد.

تولیدی:فراخون مینی ون‌های کرایسلر

این فراخوان پس از آن اعلام شد که در بازبینی اطلاعات گارانتی مشخص شد هفت مورد آتش سوزی در بین مدل‌های این ون‌ها اتفاق افتاده که همگی زمانی رخ داده اند که خودرو خاموش و یا در حال شارژ بوده است. چهار مشتری نیز علائم استنشاق دود را گزارش داده اند. مهندسان استلانتیس در حال یافتن چاره‌ای برای این مشکل هستند که شامل به روز رسانی نرم افزاری برای شناسایی ایراد باطری است. اگر مشکلی در این خودرو‌ها یافت شود، نمایندگی‌ها بدون دریافت هیچ هزینه‌ای باطری ولتاژ بالای آن‌ها را تعویض خواهند کرد.

به مالکان این خودرو‌ها از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد. استلانتیس اعلام کرده مدل‌های بالاتر این خودرو‌ها که روند تولید پیشرفته تری دارند شامل این فراخوان نمی‌شوند.

تولیدی:فراخون مینی ون‌های کرایسلر

ارسال نظر