۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
اختصاصی
ابرخودروی بی وای دی به زودی وارد بازار می‌شود
یانگ وانگ U۹ بر اساس ترتیب سفارش، از اواخر ماه اوت وارد نمایندگی‌های فروش یانگ وانگ در چین خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۷۵

به گزارش کارنا، بی وای دی (BYD) اعلام کرده است که ابرخودروی یانگ وانگ U۹ اکنون در دست تولید است و اواخر ماه اوت تحویل آن آغاز خواهد شد. یانگ وانگ U۹ بر اساس ترتیب سفارش، از اواخر ماه اوت وارد نمایندگی‌های فروش یانگ وانگ در چین خواهد شد.

بی وای دی تصمیم دارد به ازای هر روز دیرکرد در تحویل این خودرو به مشتریان از تاریخ ارائه برنامه ریزی شده تا زمان تحویل آن ۲ هزار امتیاز معادل ۲۰۰ یوان را به مشتریان خسارت دهد. این امتیاز‌ها برای دریافت خدمات در نمایندگی‌ها قابل استفاده خواهند بود.

یانگ وانگ U۹ که ۱.۶۸ میلیون یوان معادل ۲۳۲ هزار دلار قیمت دارد، دارای شتاب صفر تا صد ۲.۳۶ ثانیه است. این خودرو دارای طول ۴۹۶۶ میلی متر، عرض ۲۰۲۹ میلی متر، ارتفاع ۱۲۹۵ میلی متر و فاصله بین دو محور ۴۹۶۶ میلی متر است. وزن این خودرو ۲۴۷۵ کیلوگرم اعلام شده است. این خودرو به صورت استاندارد با سقف فیبر کربنی و دیفیوزر عقب ارائه می‌شود و اسپویلر مسابقه‌ای به عنوان آپشن برای آن ارائه می‌شود. U۹ در رنگ‌های نقره ای، بنفش و قرمز ارائه می‌شود.

تولیدی:ابرخودروی بی وای دی به زودی وارد بازار می‌شود

یانگ وانگ U۹ به سیستم موتور U شکل e۴ نوآورانه بی وای دی مجهز می‌شود. این ساختار موتور چهارگانه دارای بیشینه گشتاور ۱۶۸۰ نیوتون متر و بیشینه سرعت ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت است. باطری ۸۰ کیلووات ساعت این ابرخودرو طیف حرکتی ۴۵۰ کیلومتر را فراهم می‌سازد و سیستم شارژ سریع دوگانه آن تنها در مدت ۱۰ دقیقه باطری را از ۳۰ به ۸۰ درصد شارژ می‌کند در حالی که شارژر معمولی در مدت ۷ ساعت این کار را انجام می‌دهد.

تولیدی:ابرخودروی بی وای دی به زودی وارد بازار می‌شود

ارسال نظر