۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
اختصاصی
نسل بعدی هوندا امیز در راه است
هوندا امیز بالاخره یک به روز رسانی بزرگ را در اواخر سال جاری خواهد داشت.
کد خبر: ۶۰۲۶

به گزارش کارنا، هوندا امیز بالاخره یک به روز رسانی بزرگ را در اواخر سال جاری خواهد داشت. انتظار می‌رود این خودرو در مدل نسل جدید ارائه شود و برای اولین بار یک نمونه آزمون از آن درز کرده است. تصاویر درز کرده نشان می‌دهند که این خودرو همچنان به عنوان یک سدان کامپکت عرضه شده و همچون هوندا سیتی به جای تغییرات ساده با یک طراحی تکاملی ارائه می‌شود.

تصاویر درز کرده از این خودرو، طراحی نوین برای چراغ‌های عقب آن را نشان می‌دهند که البته در مقایسه با مدل کنونی آن عناصر طراحی مشابهی دارند. گمان می‌رود تغییرات عمده در کابین این خودرواعمال شود که هوندا احتمالا آن را با لیست تجهیزات ارتقا یافته‌ای همچون دوربین ۳۶۰ درجه، ADAS سطح ۲، نمایشگر‌های دوگانه دیجیتال، صندلی راننده برقی، صندلی‌های جلوی دارای تهویه هوا و یک سانروف به روز رسانی می‌کند.

تولیدی:نسل بعدی هوندا امیز در راه است

گمان می‌رود تنها گزینه موتور برای این خودرو موتور ۱.۲ لیتری هوندا با قدرت ۸۹ اسب بخار و گشتاور ۱۱۰ نیوتون متر به همراه گیربکس دستی پنج سرعته یا CVT باشد. علاوه بر به روز رسانی تجهیزات در این خودرو، هوندا همچنین یک نسخه CNG نیز برای امیز ارائه خواهد کرد. این خودرو اکنون در برخی نمایندگی‌های هند به مخزن CNG مجهز می‌شود، اما با ارائه این نسخه، گزینه مخزن سوخت CNG از کارخانه برای آن نصب خواهد شد.

تولیدی:نسل بعدی هوندا امیز در راه است

ارسال نظر