۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
اختصاصی
هوندا HR-V eHEV فیس لیفت می‌شود
پرفروش‌ترین خودروی هوندا فیس لیفت شده و به کابینی نسبتا ارتقا یافته مجهز خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۴۷

به گزارش کارنا، پرفروش‌ترین خودروی هوندا فیس لیفت شده و به کابینی نسبتا ارتقا یافته مجهز خواهد شد.

خودروی متوسط هوندا که صدایی شبیه به یک دستگاه فاکس و ظاهر یک شاسی بلند را دارد HR-V eHEV نامیده می‌شود و پرفروش‌ترین خودروی هوندا در بازار اروپا به شمار می‌رود. به منظور حفظ جایگاه این خودرو در بازار، اکنون HR-V eHEV فیس لیفت شده و بازطراحی اندکی در کابین آن اعمال شده است.

این خودرو به سپر جلو و جلوپنجره‌ای جدید مجهز شده و طرح تیره‌تر چراغ‌ها و تزئینات آن حذف شده اند. اگرچه هنوز در پشت این خودرو نوار چراغ‌های عقب وجود دارد، اما خطوط و منحنی‌های مازادی روی بدنه آن کار شده است.

تولیدی:هوندا HR-V eHEV فیس لیفت می‌شود

در کابین این خودرو نیز رویکردی مشابه وجود دارد و ویژگی‌های آشنایی همچون سیستم سرگرمی اطلاعاتی ۹ اینچی و پانل تجهیزات دیجیتال ۷ اینچی حفظ شده اند، اما عناصر کوچکی نیز در بخش‌هایی همچون داشبورد و کنسول وسط آن افزوده شده اند. هوندا کابین این خودرو را نیز عایق بندی صدای بهتری کرده و طراحی ارگونومیک تری برای آن ایجاد کرده است.

تولیدی:هوندا HR-V eHEV فیس لیفت می‌شود

هم چنین نسخه ممتاز جدید ادونس استایل پلاس این خودرو دارای سقف پانورامیک، شیشه ایمنی و رینگ‌های آلیاژی جذاب تری خواهد بود. البته هیچ یک از نسخه‌های این خودرو تغییری در نیرومحرکه نخواهند داشت؛ بنابراین HR-V eHEV همچنان با نیرومحرکه هیبریدی بنزینی دو موتوره ارائه می‌شود.

فروش این خودرو از ماه جاری آغاز می‌شود و احتمالا قیمت پایه‌ای بالاتر از ۳۰ هزار پوند خواهد داشت.

تولیدی:هوندا HR-V eHEV فیس لیفت می‌شود

ارسال نظر