۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
اختصاصی
ریماک امسال روباتاکسی خودران را معرفی خواهد کرد
ریماک، شرکتی که برای هایپرکار نورا به شهرت جهانی دست یافت، قرار است وارد قلمرو جدیدی شود. این خودروساز در حال گسترش عرضخ محصولات خود به بازار انبوه است.
کد خبر: ۶۲۸

به گزارش کارنا، ریماک در اوایل سال جاری یک رباتاکسی خودران را به عنوان یک نمونه آزمایشی با عملیات تجاری سازی برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۶ معرفی می‌کند.

در حالی که جزئیات خاص در مورد این پروژه محدود است، ریماک تایید کرده است که توسعه رباتاکسی تا حدی توسط کیا پشتیبانی می‌شود.

میت ریماک، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت، اعلام کرد که ریماک می‌خواهد با ارائه حمل و نقل شهری در دسترس و سازگار با محیط زیست، "زندگی افراد بیشتری را تغییر دهد".

طبق گزارش‌ها، این خودرو می‌تواند بدون کمک انسانی کار کند. طرح جامع ریماک شامل توسعه زیرساخت‌های پشتیبانی مانند شارژرها، هاب‌های ذخیره سازی و فضا‌های پارکینگ است. مت ریماک رباتاکسی را به عنوان "یک خودرو، اما یک نوع کاملاً متفاوت" توصیف می‌کند.

رویکرد محتاطانه ریماک برای رونمایی از رباتاکسی ناشی از یک استراتژی عمدی برای جلوگیری از «تحویل کم» است. این پروژه  به عنوان یک برند مستقل در مجموعه ریماک گروه کار می‌کند و متمایز از بخش خودروهای سوپراسپرت و بوگاتی است.

ارسال نظر