۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
اختصاصی
سوبارو BRZ برای سال ۲۰۲۵ گران‌تر می‌شود
چنین نسخه لیمیتد این خودرو دارای دوخت متضاد اصلاح شده و رنگی عمیق‌تر و تزئینات بیش‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۳۳

به گزارش کارنا، مدل پایه BRZ پرمیوم با گیربکس دستی، قیمت ۳۲۲۶۵ دلار خواهد داشت که ۹۵۰ دلار بیش‌تر از مدل کنونی آن است. پس از معرفی نسخه tS در سال گذشته، BRZ تغییر دیگری نداشته، اما یک حالت اسپرت جدید برای آن اضافه خواهد شد که تضمین می‌کند خودرو‌های با گیربکس دستی، سواری بهتری داشته باشند. هم چنین نسخه لیمیتد این خودرو دارای دوخت متضاد اصلاح شده و رنگی عمیق‌تر و تزئینات بیش‌تر خواهد بود.

مدل‌های دستی نسخه لیمیتد این خودرو با قیمت ۳۳۸۱۵ دلار، ۱۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل کنونی خواهند بود. نسخه اتوماتیک BRZ نیز ذاتا گران‌تر است و قیمت آن به ۳۴۷۶۵ دلار افزایش خواهد یافت. در عین حال، نسخه tS این خودرو با افزایش قیمت ۹۵۰ دلاری برای مدل ۲۰۲۵ قیمت ۳۷۴۱۵ دلار خواهد داشت.

تولیدی:سوبارو BRZ برای سال ۲۰۲۵ گران‌تر می‌شود

این موارد تنها تغییرات در BRZ هستند و حقیقتا ضروری نیز نبوده اند. در حالی که BRZ سواری خوبی دارد، توجه زیادی به دوخت تودوزی آن معطوف نمی‌شود. سوبارو قیمت خودرویی را بالا برده است که باید یک خودروی اسپرت ارزان باشد تا بتواند درآمدزایی خوبی داشته باشد. در واقع سوبارو باید BRZ را ارزان و جذاب نگه دارد. تغییرات قیمتی بیش تر، این خودرو را به WRX و یا دیگر کوپه‌ها و سدان‌های اسپرت نزدیک‌تر می‌کند. در حالی که این خودرو اکنون با کاهش فروش مواجه شده است افزایش قیمت آن ایده خوبی به نظر نمی‌رسد.

تولیدی:سوبارو BRZ برای سال ۲۰۲۵ گران‌تر می‌شود

ارسال نظر