۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
اختصاصی
نیسان روی نسخه‌ای برقی از سیلویا کار می‌کند
اکنون به نظر می‌رسد نیسان تصمیم دارد خودروی اسپرت کوچک سیلویای خود را با نیرومحرکه‌ای برقی احیا کند.
کد خبر: ۶۸۳۲

به گزارش کارنا، خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب پایه نیسان در اوایل دهه ۲۰۰۰ از رده خارج شد، اما همچنان چندین دهه است که به عنوان خودروی محبوب ماشین باز‌ها شهرت دارد. اکنون به نظر می‌رسد نیسان تصمیم دارد خودروی اسپرت کوچک سیلویای خود را با نیرومحرکه‌ای برقی احیا کند.

رییس استراتژی محصول جهانی نیسان، ایوان اسپینوزا طی مصاحبه‌ای با رسانه‌های استرالیایی اظهار داشت این پروژه خیلی دور نیست و در دستور کار قرار دارد. اسپینوزا گفت: "ما سرگرم بررسی چگونگی زیرساخت این خودرو هستیم. ما باید چیزی را پیدا کنیم که بتواند در سراسر دنیا مقیاس قابل قبولی داشته باشد. "

نیسان باید بتواند فروش بالایی برای این محصول رقم بزند تا تولید آن توجیه داشته باشد و بتواند با مدل‌های احتراقی رقیب همچون تویوتا GR۸۶، سوبارو BRZ و مزدا میاتا رقابت کند. با توجه به این امر، گمان می‌رود قیمت این خودرو حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار باشد. احتمالا یک نیرومحرکه خاص‌تر مثل هیبریدی ICE یا تمام برقی نیز می‌تواند قیمت این خودرو را بالاتر ببرد.

اسپینوزا اظهار داشت: "من نمی‌توانم جزئیات زیادی را اعلام کنم تنها می‌گویم که این مدل برقی خواهد بود و یک خودروی اسپرت برقی در راه است که باید از پایه ساخته شود. این امر به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز دارد که در حال حاضر کمی مشکل ساز است. اما همان طور که گفتم در تلاش هستیم تا سه خودروی اسپرت را به خط تولید اضافه کنیم که شامل یک GT-R، یک Z و یک مدل دیگر خواهد بود؛ و این مدل دیگر در ذهن من، سیلویا نام دارد. " این مقام نیسان هم چنین اظهار داشت تا قبل از پایان دهه جاری شاهد این مدل خواهیم بود.

تولیدی:نیسان روی نسخه‌ای برقی از سیلویا کار می‌کند

ارسال نظر