۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
اختصاصی
معرفی نسخه‌ای مخصوص برای هوندا الویت
هوندا از نسخه اپکس ادیشن (Apex Edition) شاسی بلند متوسط محبوب خود یعنی هوندا الویت رونمایی کرد. این مدل بخشی از کمپین جشن هوندا به نام "فستیوال بزرگ هوندا" رونمایی شده است.
کد خبر: ۷۰۶۸

به گزارش کارنا، این مدل لیمیتد ادیشن با بسته ارتقایی جذاب بدنه و ارتقای داخلی، نسخه‌های کنونی V و VX را بهبود می‌بخشد که در مدل‌های گیربکس دستی و گیربکس CVT موجود هستند.

ویژگی‌های ظاهری اصلی در هوندا الویت اپکس ادیشن شامل اسپویلر زیرین جلوی مشکی پیانو با تزئینات نقره ای، اسپویلر زیرین کناری مشکی پیانو، تزئین زیرین قسمت پشت مشکی پیانو با قسمت‌هایی کرومی، نشان ویژه اپکس ادیشن روی گلگیر‌ها و نشان اپکس ادیشن روی در صندوق عقب است.

تولیدی:معرفی نسخه‌ای مخصوص برای هوندا الویت

در کابین این نسخه ویژه نیز به روز رسانی‌ها شامل تودوزی دو رنگ مشکی و استخوانی، خطوط در و پانل تجهیزات با نمای چرمی ممتاز، روشنایی محیطی ریتمیک با هفت گزینه رنگ و نشان اپکس ادیشن روی روکش صندلی‌ها و کوسن‌ها است.

این به روز رسانی ها، حسی ممتاز به الویت داده اند و پاسخ گوی کسانی خواهند بود که در پی جذابیت و راحتی هستند. نسخه اپکس ادیشن در تمام گزینه‌های رنگ الویت ارائه می‌شود و برای مدت محدودی موجود خواهد بود که آن را به انتخابی منحصر به فرد برای طرفداران شاسی بلند‌ها تبدیل می‌کند.

تولیدی:معرفی نسخه‌ای مخصوص برای هوندا الویت

ارسال نظر