۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
اختصاصی
نبش قبر NSX از قبرستان برفی + فیلم
این خودروی NSX که مدتها در وضعیتی غم انگیز و نه چندان ایده آل به فرام سپرده شده بود ، به طور معجزه آسایی راه اندازی شد و خود را به داخل تریلر رساند.
کد خبر: ۷۲۰

به گزارش کارنا، اکثر ما تصور می کنیم هر نمونه آکورا NSX در یک گاراژ زیبا نگهداری می شوددر حالی که در جدیدترین ویدیوی WD Detailing شرایط این خودرو اصلا مناسب نیست. این مستند بازیابی و بازسازی زیبای یک NSX است که در دو سال گذشته در زمینی وسط جنگل قرار داشته است.

ممکن است دو سال زمان زیادی به نظر نرسد، اما با توجه به نوسانات دما که با تغییر فصول به وجود می‌آید، فرصت‌های زیادی وجود دارد که چیز‌هایی مانند کپک در کابین رشد کنند . حتی قبل از اینکه ماشین در حین استخراج به طور کامل روی تریلر بارگیری شود، تیم متوجه بوی وحشتناکی می‌شود که از داخل آن می‌آید و می‌بینند که یک موش از زیر ماشین ظاهر شده و دور می‌شود. مطمئناً زمان زیادی طول نمی‌کشد تا اعضای تیم دیتیلینگ یک لانه غول پیکر موش را در قسمت صندوق عقب موتور کشف کند.

تیم گفت که بو آن چنان بد بود که همه مجبور بودند ساعت‌ها از ماسک تنفسی استفاده کنند . زیر صندلی‌ها کپک و شواهد بیشتری از موش‌ها پیدا کردند و در حین شستشوی موتور، یک موش دیگر ظاهر هم می‌شود !

تیم دیتیلینگ به سرعت تمام کثیفی‌ها را از روی بدنه و کابین خودرو پاک می کند ولی تمیز کردن کامل صندلی‌ها زمان می‌برد. این تیم همچنین نمای بیرونی را جلا می‌دهد و رنگ سیاه خراشیده و محو شده را زنده می‌کند. این یک تحول چشمگیر است که تماشای آن فوق العاده راضی کننده است.

ارسال نظر