۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
اختصاصی
رونمایی اشکودا اسکالا و کامیک جدید برای خاورمیانه
اشکودای خاورمیانه جدیدترین مدل‌های خود یعنی اسکالا و کامیک را معرفی کرده است که بر اساس نیاز‌های رانندگی در این منطقه طراحی شده اند.
کد خبر: ۷۴۷۸

به گزارش کارنا، اشکودای خاورمیانه جدیدترین مدل‌های خود یعنی اسکالا و کامیک را معرفی کرده است که بر اساس نیاز‌های رانندگی در این منطقه طراحی شده اند.

این خودرو‌های به روز شده دارای طراحی‌های ظریف، تکنولوژی‌های پیشرفته و ویژگی‌های ایمنی ارتقا یافته هستند که تعهد اشکودا به کیفیت و تطبیق پذیری را نشان می‌دهند.

کراس اوور کامپکت اشکودا کامیک دارای ظاهر برجسته‌تر الهام گرفته از شاسی بلند‌ها با تکنولوژی‌های ارتقا یافته است. این خودرو که برای رانندگی در در شهر و بزرگراه مناسب است دارای بهره وری سوخت عالی و اتصالات مدرن است.

رونمایی اشکودا اسکالا و کامیک جدید برای خاورمیانه

اشکودا اسکالا که یک هاچ بک اسپرت الهام گرفته از ویژن RS کانسپت است دارای ترکیبی از طراحی دینامیک با کابینی جادار و ممتاز است. این خودرو علیرغم شکل کامپکت خود به راحتی سرنشینان و چمدان هایشان را در خود جای می‌دهد.

هر دوی این مدل‌ها از موتور ۱.۰ لیتری TSI با قدرت ۱۱۴ اسب بخار و مصرف سوخت ۵.۵ لیتری در هر ۱۰۰ کیلومتر بهره می‌برند. اسکالا و کامیک با تجهیز به سیستم‌های ایمنی پیشگامانه همچون کروز کنترل پیش بینی کننده و کمک ثبات در لاین، تجربه رانندگی ایمن و مدرنی را برای خریداران در خاورمیانه تضمین می‌کنند.

رونمایی اشکودا اسکالا و کامیک جدید برای خاورمیانه

ارسال نظر