به گزارش کارنا، با این حال مرسدس بنز موفق شد با وجودی که فروش کلی در حال رشد نیست، فروش خودروهای پلاگین خود را افزایش دهد.
در سه ماهه چهارم، فروش خودروهای تمام الکتریکی مرسدس بنز و اسمارت (یک برند تمام الکتریکی) به تعداد ۶۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه (۲۴ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) یا حدود ۱۲.۹ درصد از کل حجم رسید. این یک رکورد جدید است، هم از نظر حجم و هم از نظر سهم.
در سال ۲۰۲۳، مرسدس بنز بیش از ۲۴۰ هزار دستگاه خودروی تمام الکتریکی فروخت که شامل بیش از ۲۲۲ هزار دستگاه مرسدس بنز و بیش از ۱۸ هزار دستگاه اسمارت بود.
نرخ رشد برند مرسدس بنز در مقایسه با سال ۲۰۲۲ با ۷۳ درصد بسیار قوی بود.
ارسال نظر