به گزارش کارنا، با توجه به دادههایی که توسط تسلا در گزارش مالی سه ماهه چهارم ثبت شده است، سهم بازار این برند در ایالات متحده و کانادا (با هم) اخیراً به ۴ درصد رسیده است. این بالاترین سطحی است که تاکنون ثبت شده است، اما اکنون تقریباً هیچ رشدی وجود ندارد، زیرا به نظر میرسد منحنی تقریباً صاف است.
به نظر میرسد افزایش سهم بازار در شرایطی که بازار کلی نیز نسبت به سالهای گذشته بهبود یافته برای این برند دشوار است.
در اروپا نیز وضعیت مشابه یا شاید حتی کمی بدتر در حال وقوع است. این نمودار نشان میدهد که سهم بازار تسلا از سطح نزدیک به ۳ درصد به طور جزئی کاهش یافته است. این توضیح میدهد که چرا شاهد کاهش قیمت مدل Y در چندین بازار اروپایی بودیم.
در همین حال، در چین نیز تسلا به افزایش سهم بازار خود ادامه داد، اگرچه به طور قابل توجهی کمتر از اروپا و ایالات متحده / کانادا است.
ارسال نظر