۰۶ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۸
اختصاصی
فعلا خودروی اسپرت جدید اولویت آلفا رومئو نیست
طرفدارانی که در انتظار معرفی یک خودروی اسپرت دو سرنشین جدید یا یک اسپایدر احیا شده از آلفا رومئو هستند باید باز هم صبر کنند.
کد خبر: ۱۲۴۰۱

به گزارش کارنا، طرفدارانی که در انتظار معرفی یک خودروی اسپرت دو سرنشین جدید یا یک اسپایدر احیا شده از آلفا رومئو هستند باید باز هم صبر کنند.

مدیر بازاریابی آلفا رومئو، کریستیانو فیوریو طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که این برند قبل از آن که توانایی حتی فکر کردن به ساخت جایگزینی برای خودروی اسپرت ۴C را داشته باشد که در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، نیاز دارد ثابت کند که می‌تواند مدل‌هایی ساده را در تعدادی قابل توجه بفروشد.

دلیل این امر آن است که سرمایه گذاری قابل توجهی روی ساخت آلفا رومئو استلویو جدید و نسل بعدی آلفا رومئو جیولیا انجام شده که اولی اواخر سال جاری رونمایی خواهد شد و بعدی در سال ۲۰۲۶ معرفی می‌شود. هر دوی این مدل‌ها از زیرساختی جدید بهره خواهند برد و با گزینه‌ای از نیرومحرکه‌های هیبریدی یا تمام برقی ارائه می‌شوند.

فیوریو اظهار داشت: "هر کسی که در آلفا رومئو کار می‌کند خواهد گفت که زمانی مشخص در آینده یک خودروی عملکرد بالای قابل دسترس خواهیم داشت. اما من همیشه معتقدم قبل از خیال پردازی، مثل وقتی که مردم می‌پرسیدند چرا به موتوراسپرت بازنمی گردید، باید ابتدا عمل کنیم. "

فعلا خودروی اسپرت جدید اولویت آلفا رومئو نیست

وی افزود: "آلفا رومئو به خاطر حجم تولیدش راه کار‌هایی را که آئودی یا مرسدس یا پورشه دارند در اختیار ندارد و باید همه چیز را گام به گام پیش ببرد؛ بنابراین طی سه چهار سال اخیر ما بسیار تلاش کردیم تا مسئولیت پذیری این برند را در زمینه نتایج، ثبات بخشیم. اگر بخواهیم رویای طرفداران و مشتریان خود را تحقق بخشیم باید بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم چرا که در نقطه‌ای مشخص، اگر یک برند پولساز نباشد نمی‌تواند در آینده باقی بماند و آلفا رومئو همیشه با مشکل عدم تحقق وعده‌ها مواجه بوده است. "

مدیر محصول آلفا رومئو، ماریو لامانا، نیز در این زمینه اظهار داشت: "سبد محصولات یک کلید است. اگر سبد محصولات خوبی بسازید می‌توانید هر کار فوق العاده‌ای را انجام دهید. "

فعلا خودروی اسپرت جدید اولویت آلفا رومئو نیست

وی افزود: "ما آیده روشنی برای آلفا رومئو در پیش داریم، اتفاقات زیادی در راه است. بی شک ما به طور صد در صد یک برند خودروی اسپرت هستیم، پس بگذارید راه خود را برویم و عجله نداشته باشیم. در غیر این صورت تنها روی یک اسپایدر تمرکز خواهیم کرد و تمام فرصت‌های دیگر بازار را از دست می‌دهیم.

ارسال نظر